9. Fejezet - Berúgva

30K 1K 30
                                    


Pár újabb pohár alkohol, egy eltelt óra és a hangulatom máris sokkal jobb.

Noah szerencsére kikerült minket és nem futottunk össze, egyelőre. Azonban tudtam, hogy elkerülhetetlen.  Így bebiztosítottam a tudatállapotomat, ugyanis semmi kedvem nem volt józanul találkozni vele, amikor az érzelmeim mindenféle hülyeséget művelnek. 

- Cathy - nevettem, miközben táncoltunk. Ha lehetséges, Cathy még durvább állapotban volt mint én. Fogalmam sincs hogy történt ez, hiszen egyikőnk sem az a felelőtlen, idióta lány, aki minden bulin holtrészegen fetreng - de most valahogy nagyon egymásra hangolódtunk.

Cathy hirtelen a szájához kapta a kezét, és tudtam, hogy hányni fog. De aztán mégsem történt semmi, csak rámnézett és tovább táncolt. Jobban mondva próbált, mert szinte azonnal elesett.

- Cathy, ez így nem lesz jó - motyogtam és felhúztam a padlóról.

- Iszok mégegyet - hebegte és megindult az asztal felé, de elkaptam a karját. Nate és Benett időközben eltűntek, én pedig magamra maradtam részegen egy még részegebbel. 

- Gyere, menjünk ki a levegőre - szóltam és kihúztam magam után a teraszra. Cathy alig bírt megállni a lábán és egyre csak magyarázott valamiről, amit nem értettem.

- Rosszul vagyok, Emily - szólt. Nos, azt láttam én is. 

- Gyere, megkeressük Dean-t. Ő majd segít - biztosítottam és átkaroltam, hogy végigbotladozhassunk a kerten. Reméltem, hogy még mindig a szertárban vannak.

- Dean... - motyogta és közben egyre csak dölöngélt. Szerencsére egy srác látva a bénázásunkat, megsajnált, és segített nekem végigtámogatni Cathy-t az udvaron. Benyitottunk a szertárba, ahol szinte ugyanaz a látvány fogadott mint előző látogatásunk alkalmával, csupán a helyek cserélődtek fel, valamint pár ember eltűnt.

Én természetesen azonnal érzékeltem Noah jelenlétét, aki most a kanapén ült és kártyalapokat tartott a kezében, ahogy Dean, Nate, Benett, és még két másik srác is. Dean azonnal felpattant, ahogy meglátta Cathy-t, és odaugrott hozzánk.

- Te jó ég, Cathy - mormolta, és átkarolta, majd a kanapére ültette. - Mi van vele? - pillantott rám.

- Ivott. Azt hiszem mindenből - feleltem. 

- Oké, Cathy, semmi baj - csitította és megpuszilta a homlokát. - Ha hánysz, utána jobb lesz. Gyere! Srácok, segítenétek? Hozzatok egy kis vizet neki - szólt oda Dean a két srácnak, akiket azt hiszem John-nak és Josh-nak hívtak, de fogalmam sincs melyik volt melyik.

Szóval Cathy, Dean, John és Josh (vagy Josh és John) leléptek, én pedig ottmaradtam Noah-val, Nate-tel és Benettel. 

- Te jól vagy, Em? - kérdezte Benett, amikor lehuppantam egy székre és magam elé bámultam.

- Öhm.. azt hiszem. Jobban mint Cat, az tuti - vigyorogtam. Benett elnevette magát.

- Tessék, egy kis szíverősítő - nyújtott felém egy gyanúsan kis pohár valamit. Méregetni kezdtem a poharat, majd felé nyúltam.

- Haver, már így is eléggé kész van - szólt közbe Noah, akinek a jelenlétéről egy percre el is feledkeztem. Nahát, ez az alkohol tényleg hatásos! Noah elhúzta előlem a poharat, maga felé, de én utánakaptam.

- Jól vagyok. Megiszom, kösz.

- Dehogy iszod - jelentette ki, kifogást nem tűrő hangon. - Tudod mi ez egyáltalán?

- Nem az  a lényeg - erősködtem. A berúgás remek úton haladt, egyre jobban éreztem magam, nem agyaltam folyamatosan a mostohabátyámon, és Noah pedig ezt próbálta megakadályozni. Na azt már nem!

One Step from YouWhere stories live. Discover now