Bölüm 1 - ilk görüş

40.5K 865 195
                                    

Lanet alarmın iğrenç sesi ile başladım yine günüme. Ama bu günün özel bir yanı vardı. Abim 9 aylık sınır ötesi görevinden dönüyordu. Abim benim ilk aşkımdı. Babam ben küçükken Şırnak ta şehit olmuştu. Abimde durmadan onun peşinden gideceğini söyler dururdu. Bu fikir hiç hoşuma gitmezdi. Zaten babamı kaybetmiştim. Onunda gitmesine izin vermezdim buna dayanamazdım.

Annemin abimin geleceğinden haberi yoktu. Abim supriz yapmak istemişti. Bende kabul etmiştim. Hazırlanıp annemin yanına aşağı indim. Kahvaltı hazırlıyordu.

"Oo kızım sen bu saatte kalkar mıydın?"

"Demekki kalkıyor muşum dünyanın en güzel annesi." Diyip yanağına uzunca bir öpücük kondurdum.

"İyi bakalım hayır olur inşallah." Dedi gülerek.

Bende tebessüm ile karşılık verdim. Şimdi abimin geleceğini söyleseydim kadın kalp krizi geçirirdi. Hemde abim zaten beni öldürürdü. Aile katliamı resmen. Ben düşünürken annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Kalktım ve masaya oturdum. Her zamanki gibi pek iştahım yoktu. Son zamanlarda abur çubuk dışında pek bişey istemiyordu canım. Odama çıktım ve abimi aramaya karar verdim. Acaba işleri bitmiş miydi? Arasa mıydım? Düşünürken en son aramaya karar verdim.

"Alo selamın aleyküm abim. Nasılsın ne zaman geliyorsun?"

"Hele bir soluk al bücür. Aleyküm selam. İyiyim sabah 4 te yola çıktık. 2 saate oradayız." Bana bücür demesini sevmiyordum. Neden çoğul konuşmuştu yanında kim vardı acaba?

"Ya abi ben bücür değilim. Kiminle geliyorsunuz?" Diye sordum.

"Irakta tanıştığım bir polis özel harekatcıyla geliyoruz. Bu 9 ayda yanımda olan 2. Kardeşim oldu artık."

"Yaa abi kıskanırım kardeşim deme." Dedim bebek gibi konuşarak

"Sus adamı deli etme. O nasıl ses. Kaç yaşındasın sen bücür?" Dedi gülerek.

"Neyse abim allaha emanetsin çabuk gelin." Dedim.

"Sende Allaha emanetsin kardeşim." Dedi ve kapattı.

Heyecanlıydım. Abim çikolata parçacıklı keki çok severdi. Abime kek yapmaya karar verdim. Yanına birkaç bişey daha yaparsam tamamdı. Kekin yanına ne yapacağımı düşünürken keki yapmaya başlamıştım bile.

2 saat sonra kek ve mini pideleri hazırlamıştım. Tek bişey eksikti içecek. Hemen markete gitmek için hazırlanıp evden çıktım. Abimin gelmesine az kalmıştı. O yüzden hızlı olmalıydım. Markete gidip kola fanta ve buzlu çay almıştım. Abimin arkadaşı ne içerdi bilmiyordum. O yüzden hepsinden almıştım. Hızla evin önüne geldim. Birde ne göreyim abimle gelmişti. Ayakkabıları evin önündeydi. Ve ben geç kalmıştım. Hemen anahtarımı alıp kapıyı açtım. İçeriden annemin ağlama sesleri geliyordu. Salonda oturmuş ağlıyordu. Tabiki mutluluktan. "Abiiii" diye bağırıp tabiri caizse abimin kucağına atladım.

"Sakin ol bücür."Dedi gülerken. O anda bakışlarım arkadaşına kaymıştı. Oda bize bakarak gülüyordu. Hayatımda bu kadar güzel gülen bir adam görmemiştim. Abimin arkadaşları hep güzel gülerdi zaten. Abimin kucağından inip;

"Hoş geldiniz." Dedim abim ve arkadaşına.

"Hoş bulduk" Dedi ikisi birden sonra abim devam etti

"Imm içeriden kek kokusu mu geliyor yoksa ben mi yanlış koku alıyorum?" Diye sordu.

"Gayet doğru alıyorsun yakışıklı senin için yaptım." Dedim abime gülerek. Gerçekten iri ve yakışıklı bir adamdı. Abim

"Vay benim bücürüme bak sen.. abisine kekde yaparmış." Diyip burnumu sıktı.

"Ben tabaklara koyup geleyim." Diyip mutfağa geçtim. Tabaklara kek ve pideleri en koyup içeri abimleri götürdüm.

"Ne içersiniz beyler?"Diye sorunca ikiside kola cevabını verdi. İçecekleri de koyup yanlarına gittim. İçeceklerini verip yerime oturdum ve arkadaşlarımdan gelen mesajlara cevap verdim.

Abimi uzun zamandan sonra görmek beni mutlu etmişti. Üstelik bu sefer 1 aydan fazla kalacaktı. Abimin sesi sessizliği bozdu.

"Bu arada Alihan bir süre burda kalıyor." Ne yani bu efsane güzel gülen adam bizim evde mi kalacaktı. Aman allahım sana geliyorum. Annem uzun zamandan sonra konuştu. Kendine yeni gelmişti.

"Aman oğlum oda benim oğlum sayılır istediği kadar kalsın."

"Saolun teyzecim." Dedi isminin Alihan olduğunu öğrendiğim abimin arkadaşı. Geldiğinden beri bir kere gülmüştü. Sert görünümlü bir o kadar da yakışıklı bir adamdı. Ne hikmetse abimin tüm arkadaşları yakışıklı oluyordu.

Bu akşam arkadaşıma gidecektim. Gitmeden önce abime sormalıydım. Kıskanç adamdı abim ben onu nasıl kıskanıyorsam oda beni öyle kıskanıyordu. Sonunda cesaretimi topladım ve sordum.

"Ii şey abi bu akşam dilanlara gidebilir miyim?"

"Nasıl gideceksin tel başına nerde oturuyor? Ben bırakamam seni yorgunum." Diye cevap verdi. Ardından benim cevabımı beklemeden Alihan abiye dönüp.

"Sen bırakır mısın Alihan?" Diye sordu.

"Tabi bırakırım kardeşim. Bu evde kaldığıma göre bu benim görevim." Diye cevap verdi Alihan abi.

@@@@@@@

Merhabayyn umarım hoşunuza gitmiştir.. bölüm biraz kısa oldu ama ilerisi bölümler daha uzun olacak. İyi okumalar 🙇🌹🌸❤

POLİS ABİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin