HELLÖVV NASILSINIZ GENÇLER... BEN İYİYİM SAOLUN DEDİĞİM GİBİ BİR SORU CEVAP BÖLÜMÜ YAPMAK İSTİYORUM FAKAT İSTEDİĞİM KADAR FAZLA SORU GELMEDİ 20 SORUDAN SONRA DORU CEVAP BÖLÜMÜ YAPMAYI PLANLIYORUM.. BU BÖLÜM GEÇ GELDİ FARKINDAYIM. BELLİ NEDENLERİM VARDI KUSURA BAKMAYIN HERKES GİBİ BENİMDE İŞLERİM VE BELİRLİ ZORUNLULUKLARIM OLABİLİYOR. UMARIM SAYGI DUYARSINIZ.. UMARIM HOŞUNUZA GİDENBİR BÖLÜM OLUR.. SİZLERİ SEVİYORUM. 💋💘
@@@@@
Cengizin söyledikleri karşısında donakaldım. Benim onu kardeşini kullandığımı mi düşünüyordu bunu nasıl düşünürdü benden ses çıkmayınca sabırsızlık ile devam etti.
"Ee. Evleniyor musunuz?" Bir abi nasıl bu kadar rahat davranırdı. Kesin bu işte bir iş vardı ama hadi hayırlısı.
"Cengiz sen ne dediğinin farkındasın umarım?" Diye sordum kaşlarımı çatıp.
"Diyorum ki nikah kiyulmadan kardeşime dokunup herhangi bir yakınlaşma gösterirsen seni uziyle delik deşik ederim badi" Dedi sırıtarak.
Evlilik.. önemli bir şeydi. Hayatının geri kalanını biriyle geçiriyordum ve bu senin evlendiğin kişi oluyordu. Hayatı bir mesele denebilirdi. Benjm gibi sinir hastası birine neden kardeşini vermek istiyordu ki.
"Cengiz kardeşim benim sinir hastası olduğumu biliyorsun. Ya sinirlenip ona zarar verirsem ben bunu kabul edemem vicdanım el vermez."
"İnsan sevdiğine zarar vermez badi. Ben senin gözlerindeki o sevgiyi gördüm. Bende bir abiyi ona zarar verirsen canına okurum."
"Ben... yani o ister mi ki?" Diye sordum. Kalbim hızlanması ne o. Heyecanlanmış mıydım ben yoksa?
"Bilmiyorum zaman. Zaman herşeyi çaresidir kardeşim. Bırakalım zamana eğer seni severse evlenmenize mani olmam."
"Tamam hadi hayırlısı bakalım." Dedim ellerimle oynarken.
----3 GÜN SONRA----
CENGİZDEN
Kimdi bu sabahın köründe arayıp beni güzel uykumdan ayıran diye düşünmeden edemedim. Bir dakika.... binbaşı erdem arıyordu. Görev emri vermişti. Ne yapacaktım ben şimdi annem yani olmuştu kardeşimi böyle nasıl bırakırdım. Ama olsun vatan Herşeyden önemlidir benim kitabımda onunda bunu bilmesi gerekiyordu. Üniformamı giyinip haber vermek için kardeşimin odasına gittim. Ve kapıyı tıklattım.
"Kardeşim. Uyan..."
"Abi nereye gidiyorsun ne bu kılık kıyafet?" Diye sordu uykulu sesiyle.
"Hakkını helal et kardeşim görev emri var."
"Abi ben.... Ben ne olucam sende beni bırakacaksın işte. Sende gideceksin."
"Bırakmayacağım. Ama eğer vatan için bırakıyorsam. Vatan sağolsun. Hem zaten Alihan burda ben neysem oda o. Biraz terstir sinirlendirme. Seninle kalacak."
"Abim. Hakkım son damlasına kadar helal. Lütfen şehit haberin gelmesin kapıma."
"Gelmeyecek kardeşim. Söz veriyorum ölmeyeceğim bu görev."
Sıkıca sarıldık. Zamanın birinde hiç ayrılmayacak kadar sıkı sarıldık. Ama olum allahın emriydi kadere itiraz etmek olmazdı.
@@@@@@@
İKİ BÖLÜM OLDUĞU İÇİN BU BÖLÜM KISA OLDU. BİR BÖLÜMÜ 2 PART OLARAK YAYIMLADIM. YANİ BİR ÖNCELİKLE BU BİRLEŞİK. BU SON ZAMANLARDA ŞEHİT HABERLERİ ÇOK OLDUĞU İÇİN PSİKOLOJİM PEK DÜZGÜN DEĞİL BENİ DE ANLAYIN SÖZLERİ SEVİYORUM ALLAHA EMANET OLUN..👽🙆🙌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS ABİ
Novela JuvenilDaha önce aşık olmamanız gereken birine aşık oldunuz mu? Onu hayvan gibi severken dokunmaya kıyamadığınız oldu mu? Benim oldu. Benim hikayeme ulaşmak ve bana karışmak için hikayemi okuyabilirsiniz. "Alihan abi." "Bir daha abi dersen o ağzını öperim...