Bölüm 17 - OROSBUUU

8.3K 257 112
                                    

"Aşk; deniz olmayan şehirde yosun kokusunu özlemektir.

-
-
-
-

Selam dostlarım.

Yeni bir bölümle daha karşınızdayız. Sizi seviyorum iyi okumalar. 💙

-

-

-

Turgut Uyar - Biliyor Musun?

Biliyor musun
Aşk şiiri yazmaktan bıktım
Bir gün şöyle bir baktım
Yazdığım bütün şiirler öyle
Bir sarsılma, nedir bu
Bir otuz aşk şiiri daha
Kendimi hiç suçlamadım

Peki o zaman ben neden
Dereceler sokayım koltuğumun altına
Ateşim varsa zaten
Ey gözleri maden
Çünkü aşk bir suçlamadır
Sonuna kadar yaşanmamışsa

Bir bardak birada yeni bir deniz
Ve yağmur
Eski bir denizde yeni bir ada
Yaşanmamışsa

Sözgelimi Galata'dan Afrika'ya gidiyordum
Korsanları kralları ve bazı ülkeleri
Ve bütün madenleri
Ve kendi sonumu
İyi görmüyordum sonunda
Her türlü madeni
Elimde bir sürü kağıtla
Hazırladım kendimi.

-
-
-

"Lan se-" Alihan abinin sözünü kapının zil eşi kesmişti. Arkamı dönüp kapıyı açtım.  uzun esmer ve güzel bir kadın duruyordu.

"Selam ben Afra Alihanı sevgilisiyim, o evde mi?"

Alihan abi arkamdan çıktı. Kız sevinçle bağırdı.

"Aşkım."
-
-

Ağzım açık kalmış bir şekilde Alihanın üzerine atlayan kıza bakıyordum. Umrumda mıydı? Hayır.

Onları yalnız bırakıp odama yöneldim. Bu herif benimle dalga mı geçiyordu. Bir sevgilisi varken neden benimle evlenmek istiyordu. Hatta abim onun beni sevdiğini bile düşünüyordu. Ki bence sevmiyordu. Sevmesindi.

Aşağılık adam kızı benimle mi aldatacaktı şimdi. O kızın yerinde olmak istemezdim. Evlenmeyi zaten istemiyordum bu olanlar iyice fikrimi sarsılmaz hale getirmişti. Bir adam Nasıl böyle şerefsiz olabilirdi. Aklıma kendi anılarım geldi. Eski sevgilimi yatakta bastığım günler... O kıza acımıştı gidip herşeyi anlatmam gerekiyordu.

Ama şimdi sırası değildi. Onları yalnız bırakmalıydım. Son kez mutlu bakmalıydım sevdiği herifin yüzüne. En azından bunu hak ediyordu. Benim gibi birden dibi bulmamalıydı. Aşağıdan kapı sesi gelmişti. Sanırım bişeyler yapmak için dışarı çıkmışlardı. Umrumda değildi.

Odamın kapısı birden açıldı. Açan Alihan'dı.

"Merve."

"Ne var!?" Dedim aşağılık adam az önce sevgilisine sarılırken şimdi gelmiş odama benimle konuşuyordu.

Sözlerime devam ettim bişey demesine izin vermeden.

"Sen benim odama nasıl kapıyı çalmadan girebiliyorsun.? Müsait olmayabilirdim. Bunu akıl edemeyecek kadar salak mısın.?"

"Beni dinle az önceki kadın benjm sevgilim falan değildi."

"Umrumda mı sanıyorsun. Yalanlarınla zaten düşük olan seviyeni daha da aşağıya çekme gözümde."

"Yalan söylemiyorum."

"Dinlemek istemiyorum."

"DİNLEYECEKSİN!" Dedi bir anda bağırarak. Şaşırmıştım.

"Sen- bana- bağıramazsın!" Sakin ama sert bir ses tonuyla her kelimeyi tane tane söylemiştim. Aklına kazımak istercesine.

"Sana istediğimi yaparım Merve. Ve sen buna karşı çıkamazsın."

POLİS ABİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin