bölüm 6-part 2

11.2K 321 21
                                    

"Sevmek neydi harbi? Bence umutsuzluk içinde kalan bir insanın kaçış yolu olarak gördüğü ama aslında işi daha vahim hale getiren şeydir sevmek."

SELAMIN ALEYKÜM 6. BÖLÜMÜN 2 PARTIYLA KARŞINIZDAYIM UMARIM BEĞENİR  VE OKUMAYA DEVAM EDERSINIZ. SİZLERİ SEVİYORUM.. İYİ OKUMALAR.😍😎😗😋💙💓💟💝💛

Ali

Namluya dayanır yola dalarsın
Duruşun bakışın yaman be Ali
Boşuna tetiği ne kurcalarsın
Var daha ateşe zaman be Ali

Yıllanmış bir çınar pusuluk yerin
Neredeyse gelecek beklediklerin
Var iki atımlık canı kederin
Desene işleri duman be Ali

O'nu sen büyüt de söğüt boyunca
Kendini ellere versin o gonca
Sözüne kanmadın bunu duyunca
Gönlündü gözünü yuman be Ali

Geldiler beklenen çiftler ormana
Duruyor iki genç ne hoş yanyana
Bir kurşun kadına bir de çobana
Çınlasın yıllarca orman be Ali

Görünce uzanmış yar kucağına
Boynunu dolamış zülfü bağına
Kurşunu kahpeye atacağına
Kendine çevirdin aman be Ali

- Faruk Nafiz Çamlıbel

@@@@@@@@

"Anlaştığımıza göre şimdi güzelce eğlenmek istiyorum." Dedim. Uzun zaman uğraştıkça sonra sonunda kavga etmelerini engellemiştim.

"Aynen beyler. Buraya eğlenmeye geldim. Ve kavga izlemek istemiyorum. Şimdi neye binecegimize karar verip binmek istiyorum."

"Dedik ya baldız. Hız trenine bineceğiz." Dedi Alihan abi.

"Ulan sen kimsin benim kardeşime baldız diyorsun. Nereden baldızın oluyor o senin." Diye gürledi Serkan.

-----SERKAN'DAN-----

Delirmek üzereydim. Nasıl ya nasıl. Daha dün abi dediği adamla bu gün nasıl sevgili oluyor. Yıllardır sevdiğim kızı 3 günde elimden aldı. Alihan'ı başlarda sevmiştim ama o benim sevdiğim kızı elimden aldı ondan nefret ediyorum. Bende serkansam bu kızı ona yar etmiyecegim sadece benim o sadece benim.

"Dedik ya baldız. Hız trenine bineceğiz." Dedi yüzsüz. Ulan sen kime baldız diyorsun ne  hakla.

"Ulan sen kimsin benim kardeşime baldız diyorsun. Nereden baldızın oluyor o senin." Diye bağırdım. Şuan o kadar sinirliydim ki kendimi durduramıyordum. Hem sevdiğim kızı elimden almıştı hemde bunu gözüme sokup duruyordu.

Bana doğru yaklaşıp yüzüme bir yumruk attı. Sedelensem de yere düşmedim. Bu kadar kas boşuna mıydı? Bende ona bir yumruk attım. Kızlar çığlık atıyordu. Biz böyle kavga ederken bir ses durmama yetti.

"YETEEEER." Diye tam anlamıyla cırladı güzel gözlüm. Sonra Alihan pezevenginin kolundan tutup sürüklemeye başladı. Küçücük cüssesiyle koca adamı yürütmeye çalışıyordu.

Benim sinir katsayım daha da arttı. Bir plan yapmalı ve onları ayırmalıydım.

-----ALİHANDAN------

Sersem sersem benim kolumu tutan bücüre bakıyordum. Bu gün benden hoşlandığını anladım. Yani hoşlanıyor olmalıydı. Bu gün o piçe sevgili olduğumuzu söylediğimde daha doğrusu ortaya bir yalan attığımda sesini çıkarmamıştı. Keşke sevgilim olsaydı. Allah allah ne düşünüyorum ben.

Beni arabaya bindirdi kendi de yan koltuğa geçti. Arabayı çalıştırırken onun birine mesaj attığını gördüm. Ve dayanamadım elinden telefonu hızlıca aldım. Baktığımda Serkana bir özür mesajı yazdığını gördüm. Çıldırdım.

"Ver telefonumu."

Bu sözden ve bu mesajdan sonra anladım ki o benim için doğru insan değildi.

"Al" diyip kucağına attım telefonu. Masum masum bana bakıyordu. Ama artık anlamıştım  kimi sevdiğini varsa Serkan yoksa Serkandı zaten.

Arabayı çalıştırıp eve doğru hızlıca sürmeye başladım. Ulan Alihan daha düne kadar gece hayatı olan adam sen şimdi bir kızı mı kıskanıyorsun. Diye soruyorum kendime arabayı sürerken.

"Eve mi bırakayım seni?" Diye sordum soğuk bir sesle. Gidip kafamı dağıtmam şart olmuş gibiydi artık.

"Sen nereye gidiceksin ki?" Dedi şirin bir ses tonuyla.
 
"Seni ilgilendirmez." Dedim gayet net bir tavırla.

"Neden böyle yapıyorsun." Diye sordu salağa yatarak.

"Off beynimi siktin iki dakikada sanane kızım sanane. Kendini ne sanıyorsun sen? Hep el bebek gül bebek mi olacak sandın." Diye bağırdım isteyerek olmasa da o bunu haketmisti.
Yavaştan gözlerinin dolmaya başladığını gördüm. Kalbim acısa da umrumda değildi. Bu saatten sonra olmamalıydı. Olsa bile yokmuş gibi davranmaları diğer insanlara baktığım gibi bakmalıydım.

O sırada telefon çaldı. Çalan  telefon benim telefonumdu.

@@@@@@@@@@@@@

PART BÖLÜMÜ OLDUĞU İÇİN KISA OLDU 2 GÜNDE ATTIM EMEĞE SAYGI OLARAK YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM. 😍😍😍 





















POLİS ABİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin