bölüm4 -part1

15K 441 88
                                    

Bir zulme engel olamıyorsanız onu herkese duyurun. Hz.Ali

SELAMIN ALEYKÜM KIYMETLİ OKURLARIM.. NASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR. 1 HAFTA GİBİ BİR SÜREDEN SONRA YİNE SİZLERLEYİM. İLHAM GELMİYORDU. BU BÖLÜMDE PEK İÇİME SİNMEDİĞİ İÇİN YAZIP YAZIP SİLİYORDUM... UMARIM BEĞENİRSİNİZ.💕 İYİ OKUMALAR.🙇... "bölüm şarkısı bu akşam ölürüm"

@@@@@

Ölüm.... Bu 4 harflik lanet kelime neden bu kadar can yakıyordu ki. Alt tarafı bir kelimeydi. Niye bu kadar insan ağlıyordu. Yalnız kalışın kelimesiydi ölüm. Kimde olursa olsun can yakıyordu işte. Birileri hep gidiyordu bir daha dönmemek üzere. Annemde bu orduya katılmıştı. Beni bu dünyada böyle yapayalnız bırakıp gitmişti. Bir daha hiç dönmemek üzere...

Tam allah abine kavuşturdu derken. Can suyumu aldı benden. Yinede şikayet etmiyorum.
Canım ne kadar yanarsa yansın onu allah aldı. Ve eminim ki oda aglamam istemezdi. Benim ağladığımı görünce oda üzülürdü.

"Abi" Diye seslendim abime oda üzülmemeliydi

"Söyle canımın içi."Dedi sesi yorgun çıkmıştı.

"Hadi git biraz dinlen yeter bu kadar ağlayıp sızladığın. Askersin sen askerler ağlar mı hiç? Ölümden korkmayan biri olum yüzünden ağlar mı?" Dedim.

"Haklısın prenses. Ağlamak onu geri getirmeyecek hadi toparlan bir hava alalım." Dedi gülmeye çalışan yüzüyle.

"Herşey güzel olacak eminim." Dedim her ne kadar emin olmasamda her şeyde bir hayır vardı. Annem olmayabilirdi. Fakat abim yanımdaydı.

"İnşallah, her şey güzel olacak. Allah bir yerden alır bir yerden verir can suyum" Dedi.

Sarıldım ve;

"İşte benim abimm." Diye iyice sarıldım abime. O benim ilk aşkımdı.

"Hadi çıkalım." Dedi burda olduğunu unuttuğum Alihan abi.

--------------------------

Biraz gezdikten sonra defin işlemlerini başlattık. Zor olacaktı onu toprağa vermek. Daha önce bir söz duymuştum ama o kadar da umrumda olmamıştı şimdi anlıyorum bu sözün altında yatan derin anlamı.. 'toprak sevdiklerimizi aldığı için mi bu kadar güzel kokar?'

Yaklaşık 4-5 saat sonra işlemleri bitirmiş annemi gömmüştük. Pekte zor olmamıştı. Güçlü durmuştum. Güçlü durmak işimi kolaylaştırıyordu. Ben bir şehit kızı ve bir asker kardeşiydim. Ağlayıp sızlamaz bana yakışmazdı. Güçlü durmam gerekiyordu her zaman.

------ALİHAN'DAN----------

Hayatımda bu kadar güçlü bir kız görmemiştim. Ben asker kardeşiyim diye tekrarlayarak hiç ağlamadan vermişti annesini toprağa. Anne candı. Kendimden biliyorum annem öldüğünde 2 gün yataktan kalkamamıştım. Bu kadar cesur olmasını kıskanmıştım sanırım.

Çok güzel bir kızdı. Sanırım biraz etkilenmiştim. Ama bu olamazdı. O benim kardeşim dediğim adamın kardeşiydi. İnsan can bildiği onun için canını ortaya koyduğu adamın bacısına nasıl o gözle bakardı. Zaten muhtemelen geçici bir arzuydu. Ben bir kızı 1 kereden fazla kullanmazdım. Kardeşimin bacısını o kadınlarla aynı yere koyamazdım. Racona tersti bir kere.

"Abi nereye gidelim eve gitmek istemiyor canım." Dedi bir anda.

"Bence de eve gitmeyelim. Gezelim biraz isterseniz. Meleğin mekanına gidelim." Dedim Cengiz'e göz kırparken. Melek cengizin sevdiği kızdı.

"Ii- yani şey olur." Dedi yüzü kızarmıştı sanırım.

"Melek kim oluyor?" Diye sordu Merve.

"Bir arkadaşımız."

"Benim arkadaşım değil." diye atladım söze.

"abii?" Diye tek kaşını kaldırarak sordu Merve. Böyle çok tatlı oluyordu. Aman allahım ne diyorum ben. Ne ara bu kadar yavşak bir adam olmuştum.

"Heyy tamam gidiyorsa gidelim. Gitmiyorsa sür eve."Diye kızgınca bana baktı cengiz.

-------Ev------

"Alihan gel buraya seninle bişey konuşalım." Diye yanına çağırdı beni cengiz. Ne oldu merak etmiştim açıkçası.

"Bak kardeşim." Diye söze başladı daha sonra devam etti. "Benim hayatta tek varlığım kardeşim kaldı. Açık konuşacağım. Ona nasıl baktığını gördüm ve o senin tek gecelik kullandığın kızlara benzemez. Anlıyor musun? Adam gibi çıkıp karşıma seviyorum evlenecem diyorsam amenna. Fakat sırf isteklerini giderecek bir cinse obje değil benim kardeşim. Biraz daha bu oyuna son vermezsen.... Bu evde kalamazsın." Diye cümlesini tamamladı.

@@@@@@@@@@@@@@

SELAMIN ALEYKÜMMM. NASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR.. BÖLÜM YETİŞSİN VE SİZİ BEKLETMEMEK ICIN  PART PART ATMAYA KARAR VERDİM BU BÖLÜMÜ. UMARIM BEĞENİRSİNİZ.💕 İYİ OKUMALAR.. BİDE BİR SORU CEVAP BÖLÜMÜ YAPMAK İSTİYORUM HİKAYE İLE İLGİLİ SON KARARLARI VERMEK İÇİN TÜM SORULARINIZI BURDAN VE İNSTAGRAM HESABIMDAN SORABİLİRSİNİZ. ALLAHA EMANET OLUN.. İNSTAGRAM HESABIMI ALTTA VERİRİM..😍😍

INS-bilinmeyen_kz

POLİS ABİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin