(4)

878 47 6
                                    

Ми сиділи так не довго, тому що до Фредді подзвонив хтось і хлопець відійшов на двір. Я чекала друга, але коли я вирішила вийти на двір його там не було!

Як він міг?...

Я постояла біля кафе ще 5 хвилин і пішла додому. Коли я зайшла в середину свого житла, то почула якийсь писклявий жіночий сміх (від якого мене аж перекривило) і грубий чоловічий. Звичайно це мій тато і ця.... як її там....Саманта

не могли батьки дитині нормальне ім'я придумати?Саманта! ПФ..тоже мені принцеса

Я стояла у дверях і спостерігала, як мій батько щось шепоче на вухо цій Саманті або цілує її в шию

огидно! Я ще не казала що вона товста?...ну тепер знайте кілограмів 100! Не менше.

Коли тато мене замінив то підскочив,як обпечений,

-Доню... Ти там давно стоїш?-запитально глянув на мене батько,надіючись почути від мене,що я тільки що прийшла

Не дочекається щур вусатий

-Достатньо щоб осліпнути,
-пішла я у свою кімнату.

Я писала реферат з історії в мене подзвонив телефон, це була Марго.

-Алоо... -сказала я не відриваючись від реферату.

-Ти мусиш зі мною піти сьогодні на вечірку! -кричала сестра, тому що біля неї гучно грала музика.

Ну як завжди десь шляється

-ти де? -запитала я і закрила двері в кімнату.

-я з Джастіном готуюсь до вечірки,-сказала вона, -ну все,я йду, а то мій бойфренд зараз випє все спиртне.

-стоп...коли прийти? Але давай швидше 9,ти знаєш нашого татуся, -сказала я і збила.

Я знову почала писати реферат, писала десь годину, а коли замітила на годиннику 8 то почала швидко одягатись. Вибрала одяг в темних тонах. Я вже хотіла вийти з дому, як ззаду пролунав крик. Я швидко обернулася і побачила, як Саманта кричала на тата, а він тільки виновато дивився в підлогу.

-як ти позичив цьому покидьку гроші? Мені на шубу жалієш,а йому тисячі позичаєш! -репетувала мачуха.

-Саманто, прошу тебе заспокійся, -спокійно промовив тато.

Напевно замітив мене. Я хотіла втрутитись в цю сварку.Але мій татусь заварив цю кашу, ну тепер нехай і сам її розхльобує.

Я махнула рукою до тата і пішла на вечірку.

Привіт друзі!
Вибачте за маленькі частини спочатку, я постараюсь робити більші.
Пишіть відгуки, мені важлива ваша думка❤

|•Мій•| Охо®онець°Where stories live. Discover now