Я стояла і плакала від щастя. Не можу повірити що це відбувається зі мною.
-Звичайно, -Фредді спочатку не зрозумів нічого, але потім різко встав і надівши перстень мені на палець ніжно поцілував.
З того часу пройшов місяць. Алан і Марго одружились і ми дізнались що вони чекають дитинку. А також скоро наше весілля, я дуже хвилююсь, адже залишилось 1 день.
-Ебігейл! -Марго забігає в кімнату і лягає на ліжко. -Ти забула куда ми маємо їхати?
-Блін, вибач, взагалі з голови вилетіло, -я швидко одяглася і ми рушили до машини. -Ти так не бігай, ти вагітна, забула?
-Ти така сама як і Алан, -надула вона нижню губу.
-Доречі про нього. У вас все нормально?
-Звісно, він такий милий. А от і він, -Алан підійшов до нас. Він поцілував свою дружину і після глянув на мене.
-Ми за сукнею для нареченої? -мило усміхнувся він.
-Угу, -ми сіли в машину і рушили до ТЦ.
Я стояла в примірочній і чекала доки Марго принесе мені хоч одне плаття. Але цього не відбулося, замість одного вона занесла весь магазин. Я ледве вміщалась в цій кабінці. Зі всіх суконь мені сподобалась лише одна і ми її придбали. Коли доїхали додому нас зустріли родичі, які приїхали недавно. Посиділи з ними ще трохи я пішла в свою кімнату. Завтра буде тяжкий день, так що мені треба відпочити. Я лягла спати і через деякий час заснула.
Ось і настав цей день! День мого весілля з людиною яку я безмежно люблю. Я встала з дуже хорошим настроєм, але в цей момент мій настрій змінився. Іменно коли я відкрила очі, то побачила пер собою Марго і від цього я аж підпригнула.
-Ти здуріла мене так лякати? -вскрикнула я і швидко зайшла в ванну не почувши відповіді.
Я сиділа і чекала доки прийде перукар, якого ми ще давніше замовляли. Почувся стук у двері, я швидко відчинила і впустила молоду дівчину, ім'я якої Ненсі. Зачіску вона робила приблизно 2 години, а також макіяж годину.
***
-Ти прекрасна, -усміхнулась Марго розглядаючи мене з ніг до голови.
-Дякую. Я дуже хвилююсь, -глянула я їй в очі.
-Не переживай, головне ви любите один одного, а все інше дурниці, -ми обнялись. Я так люблю свою сестру, вона мене розуміє і підтримує у всьому.
***
Цей момоент настав! Я стою перед Фредді і ми дивимось один одному в очі. Жінка біля нас щось говорить на що ми відповідаємо "так" . Після того, як ми наділи один одному перстені, ми поцілувались і всі гості в залі заплескали. Я на 7 небі від щастя.
-Вітаю вас голуб'ята, -підійшла до нас бабуся і вручили подарунок поцілувати обох в щоки.
-Дякую, -в один голос відповіли ми.
До нас багато гостей підходили з подарунками і вітаннями. Пізніше була вечірка. І десь в 3 ночі ми вернулись в наш дім, який купили на попередньому тижні.
Зранку, скоріше в вечері мене сильно за болів живіт, нестерпна біль. У мене виникали підозри, але я сумнівалася. Через годину я все таки вирішила зробити тест на вагітність і він підтвердився двома колосками. Я швидко знайшла Фредді і усунула йому в руку тест. Він спочатку не зрозумів, але пізніше аж під стрибнув і закричав:
- Я стану татом! -він підбіг до мене і поцілував. Його і мого щастю не було меж. Пізніше вже всі знали цю новину і знову вітали мене.
Пройшло 3 роки
-Тато, мамо, -біг до нас Бен. Наш маленький синочок, якому вже 2 рочки.
-Ах ти мій ведмедик, -Фред взяв його на руки і сильно обняв.
-Там.. Хльоя прийся, -показав Бен пальчиком на вітальню.
Коли ми зайшли в кімнату, то побачили Марго, Алана і Хлою, їхню доньку, яка старша від Бена на пів року. Через деякий час ми сиділи на дивані, пили чай, весело сміялись, а наші малюки бігали і грались іграшками. Тепер я точно знаю, що щаслива.
❤Кінець❤
__________________________________
Це кінець друзі) 😭
Мені приємно те що вам подобається ця книга.
Дякую за те що читали її.
А також у мене на сторінці ще 2 нові книги. Заходьте і читайте.
Люблю вас😍
ВИ ЧИТАЄТЕ
|•Мій•| Охо®онець°
Teen FictionВін призначений охороняти 17-літню Ебігейл. Але незамітно їх дружба переростає в любов і через це у Фредді появляються проблеми...