(13)

570 36 0
                                    

-Ти знала що Дерек і Джастін переїжджають? -пробурмотіла Хейлі увійшовши в кімнату.

-Куди? -подивилась я на неї.

-В Німеччину напевно, мені сказала Марго.

-Для чого вони туди їдуть? -вставив свої п'ять копійок Фредді.

-Ну там їхній тато і вони будуть жити з ним. Всетаки у їхнього тата більше грошей аніж у мами і тому їм там краще, -на одному вдосі сказала Хейлі.

-А де їх тато працює, що має так багато грошей? -спершу на локті Фред.

-Якась фірма паходу, -махнули рукою подруга і майже вийшла з кімнати запитала, -каву хто пити буде?

-Я, - підняв руку хлопець і впав на ліжко.

-Я теж буду пити каву, -я хотіла піти за Хейлі, але Фредді потягнув мене і я впала в його обійми.

-Ми так цілий день будем лежати? -погладить я його по волоссі.

Таке мягке, приємне на дотик і пахне лавандою. Це трохи дивно, що у хлопця волосся пахне лавандою, але це саме так.

Фредді вже хотів щось сказати, але в кімнату влетіла Хейлі.

-Голубки! Вас ще довго чекати? - возмущалась подруга, а ми лише засміялись і рушили на кухню.

Десь 10 хвилин ми мовчали, -Якісь новини ще є? -перебили я тишину.

-Ну тільки те, що в коледжі після канікул будуть робити відбір у футбольну команду. А ще в нас буде новий математик, бо в нашої Фраї криша поїхала, -усміхнулась Хейлі.

-Новий математик? -чуть не подавилась я, -надіюсь молодий?!

-Краще старий, -пробурмотів Фредді.

- Опа! Хтось ревнує до майбутнього вчителя, -викрикнула Хейлі.

-ПФ... З чого б це? -здивовано глянула на нас Фред.

-Ну ти сказав старий краще і ще з такою інтонацією, -усміхнулась я.

-Просто в старших більший досвід в науці.

-Ага... Ага.

*Пройшов день*

-Алло, -відповіла я у слухавку.

-Привіт доню! Як я рада тебе чути, -викрикунла мама, -як в тебе справи? Що нового?

-Привіт, та все нормально, а в тебе?

-Ну теж нормально ніби, -засумнівалась вона, -Хочеш,  приїхав до мене на ці канікули. 

|•Мій•| Охо®онець°Where stories live. Discover now