(10)

632 43 3
                                    

- Тихо, розбудиш,- прошептав дівочий голос і я трохи привідкрила очі.

Я побачила, як Фредді палко цілує Хейлі. Я вдавала що сплю, до них підходить Марго і відштовхує обох. Я сіла, вдаючи що нічого не замітила і пішла в кухню.
Я побачила як Дерек щось готує, підійшла ззаді і обняла його. Хлопець усміхнувся і продовжив готувати сніданок.

Так ... Стоп. Нам в коледж сьогодні йти, а вони навіть не збираються. Щось тут не так.

- Слухай, а чому ніхто в коледж не готується? - сіла я за стіл.

- Ми вирішили сьогодні прогуляти деньок, - поставив переді мною сніданок Дерек:

- І доречі, де твій тато і Саманта?

- В готелі, -здригнулась я , тому що знала для чого вони поїхали туди.

Фу.....

В кухню зайшла Ліза:

-Такс....Ліза хоче їсти, накладай холоп, - сіла за стіл дівчина, а наша повариха тільки фиркнула.

***

Я сиділа в кімнаті і розглядала фотки в телефоні, зайшов Фредді.

- Стука не навчили? - сердито глянула я на хлопця, а він тільки засміявся.

- Ти злишся через те, що я цілував Хейлі? - нагло усміхнувся він.

- Ти про що? - я зробила вигляд, ніби нічого не розумію.

- Не притворяйся, я знаю що ти бачила нас, - підійшов ближче Фред.

- Що ти хотів? -нетерпляче просичала я.

- Та... так туалет шукав, -пробурмотів він і вийшов з кімнати.

- Ага, так я й тобі повірила, - прокричала я йому, але у відповідь тишина.

***

Ми їхали на озеро, всі мовчали, але тут заговорила Ліза:

- Куди ми їдем? -промучала вона.

- На озеро, ми ж договорились і ти ще питала, що тобі вдівати, -здивовано глянув на неї Фредді.

- А..... Так стоп, чому ви не сказали мені брати купальник?

- Бо ми їдемо рибу ловити, а не купатись! - пробурмотів Райан.

- Ну це ви будете лови, а нам що робити? - штуркнула його Марго.

- Можете побавитись в багнюці, -хлопці засміялись, а ми лише дали їм по затилку.

***

Райан стояв на березі озера і ловив рибу, Фредді теж хотів рибачити, але руки не з того місця, тому сидів і розпутував лєзку.

- Йдем пройдемся? - Дерек обняв мене за талію, а я лише усміхнулась.

Ми йшли вздовж берега і бігали як малі діти. Прийшли ми через годину замучені , на нас всі здивовано дивились, а Фредді взагалі спалював поглядом Дерека.

- Чого витріщились? - запитала я і всі зразу розійшлись робити свої справи.

***

Всі розійшлись по домах, коли я і Марго прийшли додому то Саманта і тато вже були там і дивились телевізор. Ми пішли спати.

***

Я встала раніше, щоб привітати Марго з днем народження. Я увійшла в її кімнату, але її не було. Пізніше спустилась на кухню:

- Вітаю, Вітаю, Вітаю, - підбігши обняла я сестру.

- Дякую , - усміхнулась дівчина, -нам сьогодні треба готуватись до вечірки, такшо снідай швидше і їдемо готувати клуб.

Ми поснідали і рушили до клубу "Нірвана".

***

- Всі прийдуть на 9 , такшо пригоьуйте зал, -говорила Марго з директором клубу.

Цьому хазяяну не більше 25, тому не дивно, що моя сестричка почала фліртувати з ним.

- Домовились, -пожали вони один одному руки.

-Ну все їдемо за продуктами і ще нам треба переодітись, -потягла мене за руку Марго.

***

На годиннику 20:40, я сиділа і дивилась як Марго домовляєтьсь з діджеєм про стиль музики.
В зал вривається натовп людей і починається вечірка.

Ось і частина яку я обіцяла)
Вам подобається фанфик?

|•Мій•| Охо®онець°Where stories live. Discover now