Сраний будильник! Я встала і зразу замітила Фредді біля себе. Мила мордашка) я швидко прийняла водні процедури і вділася. Уже хотіла вийти з кімнати:
- Ти куди? -пробурмотів Фред позіхаючи.
- Мені 17, куди ж я можу йти зранку?
- Не знаю, -усміхнувся він і підійшовши поцілував мене.
-Все мені треба йти в школу. І доречі тобі теж.
- Ех блін, -почав одіватись хлопець.
Через декілька хвилин ми вже доїхали до школи. Перший урок фізика. Після трьох скучних уроків я пішла в їдальню. Я не встигла сісти за стіл, як мене хтось налякав. Мене не можна лякати, тому я швидко вдарила.
-Дура чи шо? -крикнула Хейлі стримуючи сміх.
-Чого лякаєш? Ти могла без голови лишитись! -уже заржала я.
-Ну що там Алан і Марго? -сіла за стіл подруга.
-Ти про того урода? Він вчора ліз до мене, але появився Фредді і врятував мене.
-Ех.... В тебе завжди пригоди на жопу. Але стоп! Він до ж до Марго прийшов.
-Угу, тіпа до неї.
-Дівчинко, ти влипла! -крикнула вона і всі обернулись до нас.
-Чого кричиш!? Здуріла?
-З тобою говорити як із стіною. Ти стала СКУЧНОБ!
-Ну дякую! Все я пішла.
Дзвінок вже продзвенів, але мені не хотілось йти на урок. І зря.... Я йду, нікого не трогаю і раптом мене заводят в туалет. Це Алан? Ну везе просто ппц.
-Думала сховаєшся за своїм Фредді? -притис мене до стіни "вчитель".
-Відвали дибіл! Ти хариш мене, -крикнула я.
Він швидко закрив мій рот поцілунком. Алан запустив свою руку під мою футболку, я пробувала вирватись, але він сильніший. Алан почав залишати засоси на моїй шиї. Я прикрила очі, блін, як соромно мені будедивитись в очі Фредді.
-Я так і знав що тобі це подобається, -усміхнувся він і хотів вже зняти з мене футболку, але я копнула його між ноги. Він впав на підлогу, а я швидко побігла зі школи.
POV Алан
Ця сучка точно пошкодує що зробила це. Я обіцяю зробити не забутнє покарання.
Я встав з підлоги і рушив в свій кабінет. Після всіх уроків я пішов додому. Скучно!! Точно.... Треба подзвонити до Бетті. Я дістав телефон і швидко набрав номер дівчини. Через два гудка почався її писклявий голос.
ВИ ЧИТАЄТЕ
|•Мій•| Охо®онець°
Teen FictionВін призначений охороняти 17-літню Ебігейл. Але незамітно їх дружба переростає в любов і через це у Фредді появляються проблеми...