(11)

607 37 0
                                    

Всі танцюють, веселяться.

-Слухай може теж підем танцювати? - запитав Фредді у Хейлі.

В мене таке враження, що він позлити мене хоче.

Вони рушили на танцювальний майданчик. До нас сіла Марго і почала щось розказувати це було довго і скучно.

- Я йду вип'ю щось, а то скучно, - рушила я до бару.

- Чому сумна в день народження сестри? -запитав бармен і став навпроти мене.

- Не знаю, не має настрою, -пробурмотіла я і випила віски, -слухай може потанцюєш зі мною?

- Не можу я ж на роботі, -розмахнув руками хлопець.

- А я сестра іменинниці, такшо можна, пішли, -потягнула я його за руку.

- Ну добре, пішли , -усміхнувся він .

Ми танцювали, потім бігали по залі тому що я забрала в нього документи. Ми забігли в якийсь  коридор і він мене зловив.

- Віддай,- сміявся він.

- А ти застав,- нагло усміхнулась я.

Він наблизився до мене і прижав до стіни, я відчувала як він дихав. Він ще ближче наблизився і хотів мене поцілувати мене, але я підставила щоку.

- Дякую, -усміхнувшись віддала я йому документи, -доречі, як тебе звати?

- Томас, мене звати Томас, -ображенно він забрав свої документи.

- Ну все я маю йти до друзів, дякую за компанію, -поцілувала я його в щоку і пішла.

***

Вечірка закінчилась бійкою Джастіна і Дерека.
Всі розійшлись по домах.

- Через що вони побились? - запитала я у Марго.

- Ліза казала що Джастін сказав що всі Лодж дурнуваті і тому Дерек врізав йому, -видихнула вона і пішла в свою кімнату, а я лягла спати.

***

В дома нікого. Я лежала думаючи про вчорашню бійку,  до мене на ліжко за стрибнув Джо. 

- Джо, ти свиня, -засміялась я, а пес продовжував облизувати мої руки і скакати на ліжку.

В дім хтось зайшов і я почула звук розбитого скла. Я швидко вибігла з кімнати і побачила Марго яка сиділа на підлозі, а біля неї лежав розбитий телефон.

- Що таке?  -обняла я дівчину.

- Він сказав що ненавидить мене,  -заридала Марго.

- Ти знов стаєш на ті самі граблі,  -пробурмотіла я.

***

- Так що там сталось? Чому вони бились? -шептала Хейлі.

- Джастін сказав що наша сім'я тупа,  щось тіпа того,  а потім Дерек врізав йому,  -відповіла я шепотом.

- Ебігейл і Хейлі тихо!  -прокричала  Фрая Юстихівна .

-Зла відьма, -за сміялась Хейлі і я підтримала сміх.

-Ви двоє! -показала на нас вчителька, -залишитесь після уроків.

***
Я і Хейлі сиділи в кабінеті.
Пройшла година і до нас зайшла Фрая Юстихівна і сказала що можна йти.
Коли ми вийшли зі школи до нас підійшов якийсь хлопець. Мені його лице дуже знайоме, але не можу згадати.

-Привіт Ебігейл, -усміхнувся він.

Точно, це Томас, бармен з вечірки Марго, я усміхнулась, -Привіт Том.

-Ну ок, я піду вже,  -сказала Хейлі і пішла додому.

-Ти сьогодні занята?

-А щось трапилось?

-А ти завжди відповідаєш питаннями?

-А ти завжди такий надоїдливий?, - ми засміялись.

-Може прогуляємся?

-Ну окей, -відповіла я і ми рушили в парк.

***
Ми сиділи в "Латте", я почула вібрацію телефону.

-Ебігейл....., -плакала Хейлі. Я не на жарт перелякалась.

-Що таке? Хейлі кажи, що трапилось?

-Дерек.... Дерек попав в аварію.

Я не могла дальше слухати що говорила Хейлі,  я почала ридати і потім  побігла.  Бігла сама не знати куди,  я просто бігла. Я набрала номер Джастіна:

-Алло, -тремтячим голосом відповів хлопець.

-Де ви?  -кричала я.

- Ми в лікарні,  Дерек виживе, але зараз він в комі.

Я швидко побігла в лікарню,  забігши в середину я побачила Хейлі і Джастіна.

-Де він?

-В палаті, до нього зайшли батьки,  ми підемо після них, -обняла мене подруга.

Коли вийшли батьки Дерека, ми всі зайшли в палату. Хлопець лежав в комі , а ми сіли біля нього.

|•Мій•| Охо®онець°Where stories live. Discover now