Я проснулась, на годиннику була 11 година. В кухні щось готувала Саманта.
-доброго ранку, -пробурмотівши я сіла за стіл.
-доброго, -усміхнулась мачуха і поставила переді мною сніданок.
Поївши, я пішла готуватись до нового дня.Одяглась в простий одяг і вирішила розбудити Марго. В кімнаті її не було і взагалі в домі не було нікого крім Саманти і Джо.
Джо - це мій пес, породи Мопс.
-Де Марго? Де тато? - я підбігка до Саманти
-Вони кудись поїхали, - скриваючи щось швидко вийшла з кухні мачуха.
Почувся стук у коридорі, це прийшла Марго. Я швидко підбігла до сестри:
-де тато?
-від поїхав на роботу, - ми сіли на диван.
-а де ти була?- глянула я в очі дівчини.
-у психіатра, Ебігейл, наш тато думає що я здуріла, - заплакала сестра.
Я не знала що казати, мене переповнювала злість. Марго витерла сльози і усміхнувшись запитала:
-їдем купувати плаття?
-звичайно, - усміхнулась я і ми рушили до машини.
Ми заїхали в торговий центр. Обходили всі магазини і нарешті знайшли те, що шукали.
Я купила чорне плаття, а Марго темно червоне.Надіюсь цей бал буде таким чудовим, як моє плаття)
Ми ще покатались по місту і заїхали на піцу. Коли ми повернулись додому, я повісила свій наряд в шафу і лягла спати.
Цей день був тяжкий для мене.
Зранку я проснулась від сильного стуку в двері, а потім репету Марго:
-Ебігейл, Ебігейл вставай, ми спізнюємся.
-Встаю, -сонно викрикнула я і почала готуватись до цього, надіюсь веселого, дня.
Після сніданку ми поїхали в коледж. На подвір'ї було більше народу ніж зазвичай. Всі готувались до балу.
-Весело тут, -пробурмотіла я.
-Ага, точно, я вже піду на урок, не хочу запізнитись, -усміхнулась мені сестра і пішла до 45 кабінету.
На неї не схоже... Точно це
через бал.На останньому уроці ми слухали лекцію вчителя, як треба культурно поводитись на вечірках. Фредді постійно дивився на мене. Пролунав дзвінок і пів класу одразу вибігли. До мене підійшов Фредді і хотів щось сказати, але голос ззаді перебив хлопця:
-Ебігейл, ти підеш зі мною на бал?
-Звичайно піду, -усміхнувшись я обернулась, це був....
Привіт всім🌸
Як вам ця частина?
Вибачте за помилки і короткі розділи.
Пишіть відгуки, ставте⭐.
Люблю вас❤
ВИ ЧИТАЄТЕ
|•Мій•| Охо®онець°
Teen FictionВін призначений охороняти 17-літню Ебігейл. Але незамітно їх дружба переростає в любов і через це у Фредді появляються проблеми...