Знову навчальний день. Продзвенів будильник. Я ліниво встала і пішла в ванну. Зробивши всі водні процедури я рушила на кухню. Сніданок вже на столі. В дома нікого крім Марго, але вона ще спить. Я поснідавши піднялась у кімнату сестри. Вона вдівалась і коли побачила мене накинулась з обіймами.
-Йди снідай, а то ми вже спізнюємся трохи, -пробурмотіла я.
***
Приїхавши в школу ми пішли на перший урок. Продзвенів дзвінок, всі сіли на свої місця. Вчителя довго не було тому всі говорили про щось, сміялись, кидались папірцями. Через 15 хвилин в клас зайшла директриса , а за нею якийсь хлопець 20-25 років, блондин, але мальований, бо корні волосся темні, зеленоокий з темними бровами.
А він симпатичний!)
-Добрий ранок діти, -промовила деректриса і показала на хлопця, -це ваш новий класний керівник, а також вчитель математики і фізкультури Алан Бішоп.
Відколи математика і фізра зв'язані?
Жінка вийшла з класу. Всі почали розглядати нового вчителя і обговорювати його.
-Ну давайте познайомимось, -сказав він, -я вказую на когось і та людина розказує щось про себе.
Всі кивнули. Перший був Фредді.
-Мене звати Фредді Вайлд, мені 18, люблю спорт.
Черга дійшла до мене, Алан пильно вдивлявся в мене.
-Мене звати Ебігейл Стонем, мені 17, люблю музику.
Коли всі розказали про себе, вчитель почав пояснювати щось з алгебри. До мене на парту впав папірець, від Фредді.
Давай поговорим після уроків!?
Для чого? Я все розумію, не треба виправдовуватись.
Я кинула назад папірець. Хлопець щось довго писав, але його відволік Алан Бішоп.
-Може прочитаєш нам всім що ти там так старанно пишеш, -запропунував він, а Фредді зжав папірець в руці.
-Не варто, -опустив він голову. Алан усміхнувся і знов почав пояснювати свій предмет.
Мене напрягає те що кожного понеділка в нас тепер 2 перших урока в Алана Бішопа. Як ви й догадались, наступний урок фізра. Коли продзвенів дзвінок всі пішли до роздівалок. Я переодівшись в шорти і футболку попрямувала в спортзал. Почався урок, Алан кинув м'яч хлопцям і сказав щоб вони йшли грати у футбол, а дівчатам сказав грати у волейбол.
ВИ ЧИТАЄТЕ
|•Мій•| Охо®онець°
Teen FictionВін призначений охороняти 17-літню Ебігейл. Але незамітно їх дружба переростає в любов і через це у Фредді появляються проблеми...