13. kapitola

78 5 0
                                    


Všetci sa otočili a hľadeli za seba, Simona tackavými krokmi kráčala aj so svojimi kamarátmi do chaty, do ktorej šiel aj pred desiatimi minútami Rišo.

Tomáš sledoval tu tučnú, čo čakala na Riša, sedela sklesnutá a hrala prstami položenými na stehnách. Ľutoval ju, ale musel si priznať, že fakt hnusná. Pozrel sa späť na Simonu, stála medzi dverami, rukami sa opierala o stenu a hádzalo ju zo stranu na stranu.

Tučná sa bez slova postavila a šla Simone pomôcť. Tomáš ostal prekvapený ako sa hneď prebrala, keď ju Tučná nasmerovala do chaty. Keď ju uvidela, hodila sa jej okolo krku a Tomášovi blesklo hlavou, že to je asi jej bývala spolužiačka zo strednej. Potom svoju pozornosť venoval Veronike, ktorá ho hladila po stehne.

Rišo stál pri okne a sledoval stôl kde sedel.

Tomáš nespúšťal oči zo Simony a Veronika tým nebola moc nadšená. Aspoň si to myslel. Čo je to za kokota, že čumákuje na takú kreatúru, keď vedľa neho sedí dievča ako Veronika, pomyslel si Rišo. Želal si, aby sa Tomáš postavil šiel pomôcť svojej kamarátke. Ostal prekvapený, keď videl ako postavila Barbora a šla Simone pomôcť.

Tomáš sa zrazu postavil a šiel preč. Veronika si smutne vydýchla a sledovala ho.

Uvedomil si, že teraz je tá chvíľa. Zobral z chladničky posledné pivá a šiel sadnúť k Veronike.

Klára ostala prekvapená, keď uvidela Riša ako vyletel z dverí a priskočil k Veronike. Ďalej mu nevenovala pozornosť. Paľo jej navrhol, aby sa na chvíľu vytratili.

Rišovi sa ešte zlepšila nálada, keď uvidel ako Klára ide s Vlasáčom preč.

„Čo sa stalo? Chceš s niečím pomôcť? Som tu pre len teba." Využil príležitosť ako topiaci sa potápač. Veronika si zobrala plechovkové pivo poriadne si odpila a povedala: „Nechceš sa ísť so mnou poprechádzať. Už ma bolí zadok s toho sedenia," navrhla Rišovi, ktorý sa celý od vzrušenia chvel. „Jasné v poriadku. Poďme!" povedal Rišo.

Veronika sa postavila a trošku sa zapotácala. Rišo ju chytil okolo pása a ona okolo pliec. Bolo to prvý krát po dvoch rokoch, čo sa ho takto chytila: „Myslím, že by si si mala dať prestávku s pitím."

Zagánila na Riša, ktorý ju ťahal, čo najďalej z toho miesta. Chcel sa stratiť s Veronikou pred Tomášom.


DarčekOnde histórias criam vida. Descubra agora