Tomáš sedel na posteli s notebookom položeným na stehnách. Prihlásil sa svoj falošný účet, kde Roba požiadal o priateľstvo. Priateľstvo prijal. Debil.
Robo musí dávať o sebe vedieť, ako si všimol Tomáša, za tie dva mesiace, čo ho sledoval. V jeho statusoch sa nachádzal celý deň. Približne pred mesiacom, ležal po opici do jednej v posteli, potom sa šiel na jesť a popri tom pozeral film Krstný otec. Okolo tretej poobede pridal nejaký citát o láske a o päť hodín neskôr pridal tri hudobné odkazy s komentárom: Dnes sa idem za troch rozjebať.
Najviac ho pobavili včerajšie smutné komentáre, ktoré mu stále likeovala nejaká Zuzka. Ona ani nevie ako ju milujem a k statusu pridal fotku s ružou.
Klikol na Robov profil a videl, že Robo príde na Silvestrovskú party. Roba pozval asi Rišo.
Vedľa seba mal položenú špionážnu kameru v gombíku. Chytil ju do rúk a poťažkal ju. Zapojil kameru do počítača a súbor skopíroval do svojej zložky, ktorú mal skrytú v inštalačnom súbore jednej hry.
Rozmýšľal či si pozrie to video.
Stlačil ENTER, pustil sa mu prehrávač, ktorý chvíľu načítaval videosúbor.
Po pätnástich minútach držal v rukách telefón a chcel zavolať Veronike, aby prišla k nemu. Sám nevie, či ju miluje, ale šukal by ju. Jedine na tom záleží.
Vytočil jej číslo. Hneď to zdvihla, počul jej rozradostený hlas.
„Prečo?"
„Príď mam pre teba ešte jeden darček," povedal Tomáš.
„Taký ako včera."
„Ešte lepší."
„Za chvíľu som u teba. Ahoj milujem ťa."
„Aj ja teba!"
Vážne? Pomyslel si.
Tomáš pripol kameru do košele a nechal ju prevesenú cez stoličku.
„Čo sa tam deje?" ozvala sa Veronika.
„Kde?"
„Chalani niečo hovoria Rišovi."
„Verím, že mu pripomínajú včerajšok."
Pomaly sa balili a upratovali izbu. Teda iba Veronika sa balila a upratovala. Klára sedela na posteli a lakovala si nechty na nohách.
Veronike začal zvoniť telefón.
„Kto to je?" ozvala sa Klára.
„Haló...Prečo? Taký ako včera? Za chvíľu som u teba. Ahoj milujem ťa."
Klára sa stála pri nej a sledovala ju. „To bol Tomáš ?"
Začala sa obliekať.
„Kam ideš?"
„Za ním. Pre druhý darček."
Chvíľu boli ticho a nakoniec sa začali smiať.
vášnivé bozkign
CZYTASZ
Darček
General FictionHľadela na prázdne jazero, ktoré bolo po oboch stranách ohraničené lesmi. Jazero bolo ako stvorené na plávanie. Od hladiny sa odrážalo mesačné svetlo.