17. kapitola

77 4 0
                                    

Klára sa ostala v šoku a neverila, že by bol Rišo schopná správať sa ako psychopat. Pozerala sa na Paľa a na Miša, ako ho nesú do izby.

Uprene si pozerali do očí.

Zhlboka sa nadýchla a vdýchla jeho vôňu. „Ešte stále chceš odo mňa darček?"

„Chcem."

Jeho prsty, ktorými až do tej chvíle držal jej ramena, zablúdili k jej prsníku. Nemala podprsenku a jej tričko nebolo žiadnou prekážkou.

„Čo to robíš?"

„Ticho!" zašepkal. „Pripravujem ti darček."

„Tu?"

Odtiahol sa od nej a poobzeral sa pookolí. Veľa opitých ľudi, tancujúcich, diskutujúcich v skupinkách. Nikto si takmer nevšímal, ale súložiť by tu nesúložil.

Stisol jej prsník. Takmer jej to vyrazilo dych. „Poďme do chaty."

„Nebudem sa brániť," zašepkala, keď si sadla na jeho posteľ. Aj keby sa chcela brániť, nebola by schopná.

„To je dobré a teraz zatvor oči."

Rozopol si košeľu a položil si na stoličku. Zo stola zobral pár voňavých sviečok, zapálil ich a poukladal ich okolo postele.

„Už môžem?"

Hladil jej prsník a tvrdá bradavka dráždila jeho dlaň. Bol veľmi blízko. Sklonil hlavu a vtiahol bradavku do úst. Zľahka do hrýzol.

Zastenala. Doháňal ju k šialenstvu. Nechtami sa mu zaryla do chrbta a prehla sa dozadu. Tomáš jej bradavku nenásytne sal. Cítila sa ako v tranze. Zdalo sa mu, že sa zblázni. Postupne sa prehýbala, čo raz viac, až nakoniec ležala na posteli. Naklonil sa nad ňu a svojou pozornosť obrátil na druhý prsník. Medzitým vkĺzol rukou pod jej sukňu a hladil jej stehná.

Keď prenikol prstami pod jej nohavičky, vzdychla mu do ucha sa a potom do nej vkĺzol. Bola horúca, pulzujúca. Tomáš celý horel. Zdalo sa mu, že mu exploduje. Chcel ju. Chcel do ponárať hlbšie a hlbšie. Tvrdo a rýchlo, až kým ho vyvrcholenie nevyslobodí a naplní sa jeho pomsta.

Veronika mala prsty ponorené v jeho vlasoch a tlačila si ho k prsníku. Neochotne odtrhol ústa od jej bradavky a vrhol sa na jej pery. Chuť jeho pier bola iná.

Jazykom vnikal dnu a zase von, napodobňujúc ním pohyb svojich prstov. Veronika sa pod ním vrtela a stonala.

Mám ju – tá myšlienka húkala v hlave. Začal sa cítiť šťastne, možno vďaka tlaku, ktorý cítil v slabinách.

„Chcem ťa..." zašepkala. Zdalo sa mu, že ho prosí, aby ju...

Rozopla mu nohavice a rukou hlboko siahla. Jeho tvrdú sekeru, ktorá by mohla rúbať sekvoje cítila na svojom bruchu.

Vnikol do nej a ona sa ocitla vo svete... „Ešte chvíľu."

Rukami sa chytila jeho pliec a začala pohybovať bokmi v rytme jeho prstov. Cítila sa ako v plameňoch. Krv jej v žilách vrela a s rýchlosťou blesku sa preháňala po cievach. Tomášove vášnivé bozky akoby zastavili čas. Jeho prsty ju privádzali čoraz bližšie k vrcholu. Tvrdý dôkaz jeho mužnosti cítila na svojom tele.

Vnikol do nej, ona ho noha objala okolo bokov, nechcela ho už nikdy pustiť a v milovali spolu v jednom rytme.

DarčekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora