Chapter 11

474 19 0
                                    

Yve

Ik begin weer een beetje wakker te worden en open mijn ogen. Ik word wakker in de armen van Ace die in zijn boxer naast me ligt. Voorzichtig maak ik me los uit zijn armen en stap ik uit bed. Ik zie dat ik niet mijn eigen pyjama aan heb maar een te groot shirt van Ace. Snel kleed ik me om en gooi ik het shirt op bed. Ik trek mijn zwarte skinny jeans aan met een wit shirtje met de vlag van Groot-Brittannië erop. Ik sluip naar de deur en loop de kamer uit de trap af richting de woonkamer waar ik een groepje jongens aan de eettafel zie zitten. Ze draaien hun hoofden om naar mij en kijken me vragend aan. ''What are you doing here?'' vraagt de jongen met zwart haar en groene ogen. ''What do you mean? I'm staying here for a week.'' leg ik uit. De jongen met blond haar en blauwe ogen staat op en loopt op me af. Hij steekt zijn hand naar me uit en ik schud hem de hand. ''Hi, I am Noah, this are Dean and Aiden.'' stelt hij zich netjes voor. De jongen met het zwarte haar en groene ogen heet dus Dean en de jongen met donkerbruin haar en bijna zwarte ogen heet dus Aiden. ''I am Yve. I'm staying here with my two friends and teacher from school.'' vertel ik. ''Why with your teacher?'' vraagt Aiden. ''Because we are her with school and he is our mentor.'' Dean begint te lachen en staat ook op. ''So that's why you were sleeping in his arms?'' vraagt hij nep-lachend. Ik rol met mijn ogen. ''There were no other rooms available here so we had to sleep together in that bed, ok.'' ''Yeah sure.'' lacht Aiden. ''But what are you guys doing here?'' vraag ik om van onderwerp te veranderen. ''We live here.'' zegt Noah. Mijn ogen worden groot waardoor Noah, Dean en Aiden beginnen te lachen. ''But where are you from? Not from England.'' vraagt Dean. ''We're from the Netherlands on school camp here for a week.'' vertel ik en loop door richting de keuken om ontbijt te maken. "And those two other girls are your friends?" Ik knik. "Yes. The one with red hair and brown eyes is Caeli and the one with blonde hair and blue eyes is Luna." Precies op het moment dat ik ze dat vertel komen Ace, Luna en Caeli naar beneden gelopen. "Wie zijn dat?" vraagt Ace. "De eigenaren van dit huis. This is Noah, Dean and Aiden." zeg ik zodat ze snappen dat ik ze voorstel. "Guys, this are Ace, Caeli and Luna." "Hi." zeggen Luna en Caeli in koor. "Does anyone needs something from the supermarket or something? We're going to the city." vraagt Noah die mij aankijkt. Ik schud mijn hoofd. "No thanks, I'm fine." "Maybe some snack for the evening?" stelt Caeli voor. De jongens beginnen te lachen en knikken. "Sure." "Anybody else?" vraagt Aiden. "Nope." zegt Luna en Ace schudt zijn hoofd. Noah, Dean en Aiden lopennde voordeur uit en gaan naar de winkel. Luna en Caeli gaan op de bank hangen en wachten tothet ontbijt klaar is. "Moeten we nu extra ontbijt maken voor die jongens van daarnet?" vraagt Ace die me komt helpen met het bakken van eieren. "Geen idee. We kunnen gewoon wat extra maken en dan zien we wel." Ace loopt naar de koelkast en pakt er wat extra eieren uit.

"Het ontbijt is klaar!" roep ik waardoor Luna en Caeli overeind schieten en aan de eettafel gaan zitten. Net als we zitten en willen beginnen met eten komen de jongens terug. "We're back and we have a lot of snacks for you for the rest of the week." lacht Noah. "Thanks guys." glimlach ik naar hem. "You made breakfast?" Ik knik. "Yes, you want something?" Aiden en Noah gaan ook aan de tafel zitten maar Dean gaat op de bank zitten. "Dude, you don"t want eggs?" vraagt Aiden aan hem. Dean schudt zijn hoofd. "More for us!" roept Luna blij. Allemaal schieten we in de lach, alleen Dean niet. ''What's up with him?'' fluister in naar Noah. ''His girlfriend broke up with him.'' antwoord hij fluisterend terug. ''Oh.'' Dean is op de bank de hele tijd tv aan het kijken terwijl wij samen met Noah en Aiden het ontbijt op gegeten hebben. Met z'n allen ruimen we de tafel af en zetten we alles in de vaatwasser. ''So, what are we gonna do now?'' vraagt Caeli zuchtend. ''Maybe we can go shopping or something. Something for the girls here.'' lacht Aiden. Allemaal stemmen we ermee in en trekken we onze schoenen aan. Het is immers warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan. ''Dean, are you coming with us or not?''  roept Noah nog. ''No, I'm fine.'' antwoord hij.

Luna, Caeli, Ace, Noah, Aiden en ik zijn al een tijdje rond aan het lopen in de stad en hebben al veel leuke spullen gekocht. ''When are you going back to the Netherlands?'' vraagt Aiden na een tijdje lachen en praten. ''Next Monday.'' antwoord Ace. ''I'm hungry. I need food!'' roep ik waardoor ze allemaal beginnen te lachen en ik raar word aan gekeken door een paar andere mensen. ''Then we're gonna get something to eat.'' zegt Noah tussen het lachen door. We lopen een restaurant in en worden door een vrouw naar een tafeltje geleid. Even later staat er een ober bij onze tafel. ''What do you want to order?'' vraagt ze. ''Fish and Chips.'' antwoorden Noah en Aiden tegelijk waardoor Luna, Caeli en ik in de lach schieten. ''Same for us.'' lach ik. De ober loopt weg en komt een kwartiertje later terug met ons eten. ''Thanks.'' Ze knikt vriendelijk terug en loopt daarna weer weg. ''Can I ask you something?'' vraag ik tijdens het eten. ''Yeah, sure.'' ''How old are you actually?'' ''I'm 20, Aiden is 19 and Dean is 22.'' antwoord Noah en gaat weer verder met eten. ''And you guys?'' ''I'm 18 and Luna and Caeli are 17.'' antwoord ik. ''And I am 25.'' vult Ace mij aan. Even kijk ik hem aan maar draai al snel mijn hoofd weer weg omdat hij dat zag. Ik hoor hem zachtjes lachen en weer eten. 

Na ongeveer nog 2 uurtjes in de stad te hebben gelopen was het alweer avond en zijn we terug gegaan naar het huis. ''Welterusten.'' zegt Ace als we weer op bed liggen. ''Welterusten.'' Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val al snel in slaap. 

Forever Mine (Leraar/leerling)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu