Chapter 17

296 11 2
                                    

Caeli

''Hey you two!'' hoor ik een jongen achter Luna en mij roepen. We draaien ons beide om en zien daar Noah, Dean en Aiden staan. ''Hey!'' roep ik terug. Achter hun zie ik het groepje van Mandy staan te kijken naar de jongens met een blik vol met lust. Ik rol mijn ogen als ik hun zie en focus me weer op de jongens. Dean ziet er dit keer weer een beetje vrolijker uit. ''How're you feeling?'' vraag ik hem. Hij kijkt me aan met een kleine glimlach en haalt zijn schouders op. ''I'm fine.''

''Great. I didn't expect you guys to be here tonight.'' Aiden lacht en knikt. ''We didn't either. But we saw you walk in here earlier tonight and we thought, why don't we join them.'' Luna en ik lachen mee. ''Does any of you want to dance?'' vraagt Noah. Ik kijk hem aan en knik. ''Of course.'' Hij pakt voorzichtig mijn hand vast en trekt me mee de dansvloer op.

.

.

.

Luna

''Well, they seem to have fun,'' hoor ik Dean zuchten. Ik kijk hem aan en geef hem een kleine glimlach. ''Just because your girlfriend broke up with you, doesn't mean you can't have fun anymore.'' Hij kijkt mijn kant op en knikt. ''You're right. Come on.'' Hij grijpt mijn arm vast en trekt me mee de dansvloer op, gevolgd door een lachende Aiden. Ik rol mijn ogen naar hem en we beginnen te dansen naast Caeli en Noah.

Een tijdje later zie ik dat Mandy en haar groepje erbij komen dansen, tegen de jongens aan. ''Girl, what the hell are you doing?'' vraagt Dean die Mandy aan de kant duwt. Ik grinnik en kijk hun kant op terwijl ik verder ga met dansen. ''I'm sorry, but you looked like you could need some real company,'' zegt ze met een neppe glimlach. ''I don't need the company of a Barbie doll with tons of layers of makeup. Goodbye.'' 

Mandy zucht boos en stampt weg. ''You know her?'' vraagt hij ons. Caeli en ik knikken allebei. ''She's a girl from our school. She hates us,'' antwoord Caeli. Dean fronst en kijkt even richting de 3 meiden die nu boos bij de bar staan. ''I don't need living Barbie dolls in my life.'' Ik begin te lachen en trek Dean terug de dansvloer op om te dansen. Hij rolt zijn ogen en begint daarna weer met mij en Aiden te dansen. 

''Shall we go back to the house? We can have a small party with the 7 of us, if I know where Yve and Ace are,'' vraagt Noah. We knikken allemaal naar hem en beginnen met zoeken in de club. 

''Mevrouw Hendriks! Heeft U meneer White en Yve ergens gezien? We kunnen ze nergens vinden.'' Hendriks draait zich naar ons toe en knikt. ''Die zijn terug naar hun huisje. Mevrouw Rose was volgens mij flauw gevallen ofzo en meneer White heeft haar naar het huisje gebracht om te rusten.'' Ik knik en bedank haar voor we de club verlaten en op weg gaan naar ons huisje. 

.

.

.

Aiden opent de voordeur van het huisje en laat ons allemaal voor. Als we de woonkamer inlopen kijken we allemaal rond naar alle spullen die gevallen zijn. ''What happened here?'' vraagt Dean. Ik haal mijn schouders op en loop een rondje door de woonkamer heen. Als ik bij de trap aankom hoor ik boven gelach en de douchestralen. Ik rol mijn ogen en loop zachtjes de trap op.

''Ace, stop,'' hoor ik Yve's stem zeggen. Hij begint te lachen en even later hoor ik Yve gillen. ''God, dat is koud!'' roept ze. "Mietje," hoor ik Ace roepen en daarna hoor ik de badkamer deur keihard dichtslaan. "En blijf daar!" Ik rol mijn ogen en open hun slaapkamerdeur, waar Yve staat in haar kleren die helemaal doorweekt zijn. Ze draait haar hoofd naar mij en wordt helemaal rood. "Hai," lacht ze en opent de badkamer deur. "Oke, ze zijn alweer thuis." Even later verschijnt Ace zijn hoofd in de deuropening en glimlacht hij naar me. "Hey," zegt hij. I grinnik en schud mijn hoofd. "Jullie zijn echt ongelooflijk samen."

Yve en Ace beginnen allebei te lachen. "Maybe there is true love between them," fluistert Dean in mijn oor. Ik rol mijn ogen en kijk richting Ace. "Zolang jij er maar voor zorgt dat Yve vrolijk is, vind ik het best," zeg ik. Ace knikt en glimlacht naar me terwijl hij zijn arm om Yve's schouders gooit.

"Ik beloof dat zolang als ik leef ik goed voor Yve zal zorgen en haar nooit pijn zal doen," zegt hij met een serieuze toon in zijn stem. Ik glimlach terug en geef hem een klein knikje voordat ik weer weg loop.

A/N

Hey allemaal! Sorry dat ik zo lang niks meer heb geüpload. Ik ben erg druk bezig geweest met school en werk en heb dus weinig tijd gehad om verder te schrijven. Ik hoop dat jullie dat kunnen snappen. Aankomende week heb ik vakantie dus zal ik meer tijd hebben om te schrijven en te uploaden, dus jullie kunnen meer hoofdstukken verwachten deze week.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 22, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Forever Mine (Leraar/leerling)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu