,,Stark toho napovídá hodně, mnohdy to ani nemyslí vážně. Jen si na vás musí zvyknout" řekl po chvíli.
,,Zvyká si už dlouho" odvětila jsem.
,,Jste jiná než ostatní. Já většinou prokouknu lidi během pár minut mluvení, u vás je to jiné" sedl si ke mě.
,,Jsem úplně stejná jako ostatní až na to že mám schopnosti, není na mě nic výjimečného" zakroutila jsem hlavou.
,,Každý člověk je něčím výjimečný. Ať už je to v malování, ve škole a nebo v boji, i vy máte něco výjimečného" naklonil hlavu.
,,Proč si o mě ten blonďák myslel že jsem děvka?" zeptala jsem se.
,,Rogers je americký vlastenec z dob 2. světové války, zamrzl na 66 let v ledu. Moc lidem nevěří a soudí je podle vzhledu nebo chování" pokrčil rameny.
,,Už hodně lidí mi říkalo že jsem děvka jen protože si mysleli že Jamie je můj syn. Párkrát když jsem se šla večer projít, zastavovali u mě auta s chlap, kteří mi strkali peníze za to že s nimi strávím noc" uchechtla jsem se.
,,Nedivte se, jste krásná dívka a za vámi se určitě otočí hodně chlapů" řekl.
,,Ti co si nemyslí že se s nimi vyspím za prachy" podotkla jsem. Ještě jsme prohodili pár sov a on odešel. Zase jsem si lehla a zavřela oči. Po chvíli jsem byla tuhá.
Vzbudilo mě když se mnou někdo třepal. Otevřela jsem oči viděla Wandu.
,,Nebudila bych tě ale Jamie se nechce uklidnit" řekla.
,,Jo, už jdu" vydechla jsem. Zvedla jsem se a vzala si Jamieho od Nat která ho chovala. ,,Pššštt, Jamie" šeptala jsem. ,,Nat? Mohla bys prosím udělat sunar?" zeptala jsem se.
,,Jo" přikývla a odešla. Po chvíli se vrátila a podala mi lahvičku. Dala jsem ji k pusince Jamieho a on hned začal pít. Po chvilce se uklidnil a zase začal usínat. Položila jsem ho do postýlky a přikryla ho.
,,Ari? Umíš upéct nějakou buchtu nebo řez?" zeptala se Wanda.
,,Jo, proč?" koukla jsem na ni.
,,No, jen že jsem na něco dostala chuť a když jsem naposled pekla, nedopadlo to moc dobře" nervózně se poškrábala na zátylku.
Fajn, Nat po můžeš nám?" zeptala jsem se.
,,Jo, jasně" přikývla.
,,Tak jdeme" zavelela jsem a rozešla se do kuchyně. Holky šly hned za mnou.
ČTEŠ
Nalezená dcera
FanfictionDevatenáctileté Arianě a sedmiměsíčnímu Jamiemu zemře máma na otravu alkoholu. Policie nejde jejich pravého tátu v Malibu kam se budou muset přestěhovat. Přijme Stark roli otce dvou dětí?