16- Nový byt

2K 143 7
                                    

,,Nemůžete odejít" zakroutil hlavou.

,,Ale můžu" suše jsem se zasmála.

,,Neumíte ovládat své schopnosti" namítl.

,,Ale umím, zeptejte se Wandy. Nemáte žádné právo mě tu držet" lehce jsem se zamračila. ,,Řeknu si nějakému agentovi aby mě hodil dolů na zem. Mějte se Fury a ať vám to tu dlouho vydrží" upřímně jsem se usmála. Potom jsem odešla do pokoje. Tam už u postele ležela větší sportovní taška.

,,Slečno? Agentka Romanovová vám vzkazuje že se za ní máte stavit" ozval se zničeho nic Jarvis.

,,Dobře, díky" zamumlala jsem. 

-U NAT-
,,Ahoj Nat" zamumlala jsem.

,,Ahoj Ari" vtáhla mě do pokoje.

,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se.

,,Slyšela jsem o čem ses bavila s Furym" lehce se zamračila.

,,Nesnaž se mi to vymluvit" zakroutila jsem hlavou.

,,Vím že svůj názor nezměníš, v tomhle si po Starkovi" zasmála se. ,,Chtěla jsem ti popřát štěstí, musíš mi potom napsat adresu abych vás mohla přijít navštívit" řekla tiše.

,,Jo, budeš vždycky vítaná" usmála jsem se.

,,Ještě něco mám, tak už půjdu. A Jamie je na posteli" vymluvila se na imaginární práci a objala mě. ,,Měj se hezky" řekla roztřepaným hlasem a odešla. Nechtěla aby jí někdo viděl brečet a já to chápala. 

,,Ty taky Nat" vydechla jsem do ticha. Vzala jsem Jamieho a odešla do pokoje kde jsem si vzala obě sportovní tašky a šla do hangáru kde bylo několik agentů. ,,Ehm, ahoj můžu tě o něco poprosit?" zeptala jsem se jednoho.

,,Co potřebuješ?" otočil se na mě.

,,Potřebovala bych hodit na zem, Fury o tom ví" zamumlala jsem.

,,Jo, dobře" kývl a rozešel se k jednomu quinjetu.

-NA ZEMI-
Agent přistál v New Yorku v Avengers toweru. Poděkovala jsem, výtahem sjela do přízemí a šla asi o 3 ulice dál kde jsem měla už koupený byt. Kupovala jsem ho před pár dny. Byla tam kuchyně, obývák, koupelna a ložnice. Všechny místnosti už byli vybavené, jen jsem musela do ložnice přikoupit postýlku pro Jamieho a nějaké hračky.

V quinjetu jsem volala mé kamarádce jestli by nepohlídala Jamieho. Než jsme se z NY přestěhovali do ČR, byli jsme nejlepší kamarádky. Souhlasila tak jsem jí dala adresu na kterou má přijít. Potřebovala jsem dokoupit nějaké dekorace, hračky a hlavně jídlo. Když Rose přišla, nastalo velké vítání, potom jsem se konečně odebrala k odchodu. Stopla jsem si taxi a řekla řidiči adresu nákupního centra. 

Nakoupila jsem toho docela dost. Dvě tašky jídla, asi 3 tašky dekorací a 2 tašky hraček pro Jamieho. Koupila jsem i postýlku a takovou tu ohrádku pro Jamieho, to mi ale dovezou zítra. Celá zmožená jsem se vrátila do bytu. 

,,Ahoj" usmála se na mě Rose když jsem všechny tašky položila vedle gauče.

,,Ahoj" unaveně jsem se svalila na křeslo.

,,To si vykoupila celý nákupák?" zasmála se.

,,Mám takový pocit" zamumlala jsem.

Nalezená dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat