30- U Furyho

1.1K 87 24
                                    

,,Děleeej, vstávej" začal mi někdo ječet po pokoji.

,,Pro Boha, drž tu svoji nevymáchanou hubu" zavrčela jsem na Pietra a schovala si hlavu pod polštář. 

,,Tak to ani náhodou, okamžitě vstaň nebo řeknu Tonymu, že ses v noci vyplížila a vrátila se až ráno" 

,,Ty si taková svině" prskla jsem se zvedla se do sedu.

,,NoJo, nakazila si mě. Jinak, máme být za půl hodiny v quinjetu, letí se na návštěvu za Furym" Jen jsem zavrčela a hodila polštář do, už zavřených, dveří. Jelikož jsem ale líný člověk, vstala jsem až za několik pro mě krátkých minut. V koupelně jsem si jen vyčistila zuby a učesala vlasy. Samozřejmě že jsem zase nestíhala, tak jsem na sebe hodila jen čisté spodní prádlo, bílé tílko, khaky adidas tepláky a k tomu ladící mikinu.

 Samozřejmě že jsem zase nestíhala, tak jsem na sebe hodila jen čisté spodní prádlo, bílé tílko, khaky adidas tepláky a k tomu ladící mikinu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

K tomu jsem si dala obyčejné bílé tenisky, popadla mobil a běžela do hangáru. 

,,Myslím že máš zpoždění" začal Pietro hned jak jsem dorazila. ,,Tonyyyy" 

,,Pietro říkám ti drž pysk" zamračila jsem se.

,,Co je mládeži?" došel Tony.

,,Ariana by-" rychle jsem mu zacpala pusu aby přestal mluvit.

,,Nic se neděje, všechno je v pořádku, můžeš se vrátit" sladce jsem se usmála.

,,Co to s těmi mladými je?" mumlal si když odcházel.

,,Fuuuj, ty prase" Zapištěla jsem, když mi Pietro začal olizovat ruku. Hned jsem si ji do něj utřela.

,,Ty máš co říkat" zachechtal se.

-----

,,Doufám že to proč jste nás sem volal je kurva důležité, jinak za sebe neručím" vrčela jsem na Furyho, jen co jsem ho viděla.

,,Ale copak, vaše noční procházka vás zmohla?" začal se šklebit.

,,Jak to jako víte?" přimhouřila jsem oči.

,,Mám své zdroje" 

,,Pietro, ty svině jedna zákeřná" zaječela jsem na  něj.

,,Taky tě miluju brouku" poslal mi vzdušno pusu.

,,Víš co si můžeš" 

,,Tak, myslím že ty vaše dětské hádky si můžete nechat na potom. Volal jsem vás kvůli tomu že- Starku co to zase děláte?" vydechl. 

,,Já? Vůbec nic" 

,,Vypadal to jako kdyby jste si snažil olíznut loket" 

,,Víte že to zvládne jen 2% lidí z celého světa?" 

,,A pak že většinu debility mám po matce" začala jsem se smát.

,,Ty spratku malý" 

,,No dovol" 

,,Starkovi" zaječel Fury.

,,Já nejsem Starková" zaječela jsem nazpátek.

,,To bolelo dcero" ukázal na mě prstem.

,,Ani jsem se tě nedot- jo takhleee"

,,Po kom je to děcko tak blbé?" zakňoural Tony. ,,Ne, nic neříkej"

,,Nic jsem říct nechtěla" protestovala jsem.

,,A ještě ulhané, zabte to než se to rozmnoží"

,,To ti taky říkali něco podobného, ne? Zabte to, než se to naklade vajíčka"

,,Pojď sem, ty parchante jeden" skočil po mě.

,,Pomooooc, nahlásím tě na policajty, to je domácí násilí" ječela jsem.

,,Nejsme doma, takže se to nepočítá"

,,Dobrý argument, ale asi bys s ním moc nepochodil" 

,,Proč bych s ním měl někam chodit?" 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 10, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nalezená dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat