Zrovna když jsem chystala Jamiemu mléko, ozval se zvonek. Super, jestli se bráška vzbudí tk toho člověka majznu pánvičkou po hlavě. S povzdechnutím jsem položila láhev a šla otevřít. Za dveřmi stála žena se světle zrzavými vlasy a s milým úsměvem na tváři.
,,Dobrý den, můžu vám nějak pomoct?" zvedla jsem obočí.
,,Ahoj, jsi Ariana Grande?" zeptala se.
,,Um, jo" přikývla jsem.
,,Jsem Pepper Pottsová, přítelkyně a asistentka tvého otce" řekla.
,,Pojďte dál" odstoupila jsem ode dveří aby mohla dál. ,,Omlouvám se ale je tu nepořádek, nečekala jsem návštěvu" omluvila jsem se.
,,To je v pořádku, tvůj otec má doma nepořádek v jednom kuse" zasmála se. Posadily jsme se do obýváku naproti sobě.
,,Jak to teď bude?" zeptala jsme se.
,,Zabalíš věci sobě i Jamiemu a půjdete bydlet do Malibu" koukla mi do očí. Jen jsem beze slova přikývla a odešla do pokoje. Zabalila jsem všechny naše věci, elektroniku a hračky. Měla jsem velký kufr a dvě sportovní tašky.
,,Jedeme za tátou Jamie" usmála jsem se na něj. Vzala jsem ho na ruce a dala mu pusu na tvář.
,,Nepotřebuješ pomoct?" zeptala se přicházející Pepper.
,,Můžete vzít prosím ten kufr?" koukla jsem na ni.
,,Jasně a tykej mi" usmála se a i s kufrem odešla. Do kapsy jsem si strčila mobil se sluchátky, přes rameno obě tašky a šla jsem na chodbu k Pepper. Beze slov jsme vyšli z bytu a následně i z bytovky. Venku bylo hodně novinářů.
,,Nesnáším novináře" zabrblala jsem.
,,Zvykneš si" řekla Pepper a nasedla do své nablýskané Audi R8 Spyder v bílé barvě. Napodobila jsem ji a Jamieho si dala na klín protože tu nebylo místo pro dětskou sedačku.
,,Hmmmm" zabručela jsem.
-V LETADLE-
Sedla jsem si do pohodlného sedadla v soukromém letadle.,,Asi by jsi chtěla vědět kdo je váš otec, že?" zeptala se Pepper. Přikývla jsem. ,,Je to Tony Stark" řekla lehce nervózně.
,,Á, mámin stálí zákazník" zabrblala jsem.
,,Ano, to je asi důvod proč je Tony otec vás obou" úsměv ji trochu poklesl.
,,Stark o nás ale musel vědět" řekla jsem po chvíli.
ČTEŠ
Nalezená dcera
FanficDevatenáctileté Arianě a sedmiměsíčnímu Jamiemu zemře máma na otravu alkoholu. Policie nejde jejich pravého tátu v Malibu kam se budou muset přestěhovat. Přijme Stark roli otce dvou dětí?