-VEČER-
Asi za půl hodiny mám být v hale kde mám koncert a já ještě nejsem ani oblečená. Rychle jsem vylezla se sprchy, osušila se a běžela do pokoje. Oblékla jsem si černé džíny, bílí pletený svetr, na to černou bundičku a obula si bílé Adidat boty.Do černé kabelky jsem si hodila pár potřebných věcí, vlasy si stáhla do drdolu a šla do obýváku. Tam seděla Rose s nějakým hnědovlasým klukem.
,,Už musím jít Rose" usmála jsem se na ni.
,,Jasně, užij si to" zvedla se a objala mě.
,,Vy taky, ve skřínce u okna je nějaký alkohol tak si dejte. Ahoj" mávla jsem na ně a rychle odešla. Rychlou jízdou jsem sice porušila předpisy, ale důležité je že jsem v hale byla na čas.
,,Super, konečně si tady" vyjekl Boby, jeden z bodyguardů a už mě tahal do šatny. Upravili mi vlasy, nalíčili mě a oblékli mě. Na vysokých podpatcích jsem došla do zákulisí kde byl Scooter.
,,No kde si? Za chvíli máš jít na pódium" vyjekl a strčil mi mikrofon.
,,Ještě mám čas" zabrblala jsem.
Koncert mi uběhl poměrně rychle i s pár písničkami navíc. Zazpívala jsem celé nejnovější album a pár písniček z toho co vyrábíme teď. Unavená jsem se vrátila domů, tašku hodila na botník a šla do obýváku.
,,Rose?" volala jsem potichu po cestě. Ve dveřích jsem se zarazila. Obývák byl celý zdemolovaný, na sedačce ležela Rose. V místě srdce měla střelnou ránu, tričko i pohovka pod ní byla nasáklá její krví. I když jsem věděla že rána přímo do srdce je smrtelná, zkusila jsem ji na krku nahmatat tep. Žádný neměla. Se slzami které mi tekly po tvářích jsem běžela do pokoje. V dětské postýlce ležel Jamie, byl celý od krve. Neměl střelnou ránu u srdce ale na čele. Ani u něj jsem tep nenahmatala. Svezla jsem se po zdi a začala brečet. Můžu za to já. Kdybych tady byla, mohla jsem je ochránit pomocí schopností. Naposledy jsem Jamieho objala, popadla tašku u dveří a rychle odešla. Strašně moc jsem se bála tam zůstat. Běžela jsem do Stark toweru. Podle toho co jsem viděla v novinách by tam měla být Pepper.
Vstoupila jsem do hlavní haly a šla k výtahu. Slečna na recepci si mě ani nevšila což bylo jedině dobře. Zmáčkla jsem náhodné tlačítko a opřela se o skleněnou stěnu. Výtah zastavil asi v pátém patře kde někdo zastavil.
,,Kam jedete?" zeptal se ten dotyčný.
,,Nevím, potřebuji mluvit s Pepper" zašeptala jsem.
,,Co od ní potřebujete?" zeptal se.
,,Do toho vám nic není" zamumlala jsem.
,,Jsme tady" řekl po dlouhých minutách. Bez jediného pohledu jsem kolem něj prošla a ocitla se v prostorném obýváku. ,,Jarvisi mohl by jsi zavolat Pepper?" ozval se zase ten chlap z výtahu.
,,Jistě pane Rogersi" odpověděl. Až když ho Jarvis oslovil, jsem se otočila.
,,Ariano, nepoznal jsem tě podle hlasu" kývl.
,,Steve" taky jsem jemně kývla.
,,Co se ti stalo?" zeptal se. Nejspíš narážel na krve na mém tričku z toho jak jsem objímala Jamieho. Když jsem si na něj vzpomněla, oči se mi zalili slzami.
,,Mě nic" zakroutila jsem hlavou.
,,Někomu si ublížila? Nebo ho zabila?" lehce se zamračil.
,,Vypadám snad jako vražedkyně?" zeptala jsem se šokovaně.
ČTEŠ
Nalezená dcera
FanfictionDevatenáctileté Arianě a sedmiměsíčnímu Jamiemu zemře máma na otravu alkoholu. Policie nejde jejich pravého tátu v Malibu kam se budou muset přestěhovat. Přijme Stark roli otce dvou dětí?