18- Je nemocný?

1.7K 152 9
                                    

-O MĚSÍC POZDĚJI-
Je to už měsíc co jsem se s Jamiem přestěhovala do vlastního bytu v New Yorku. Všechno jsem zařídila a snažím se aby měl Jamie co nejhezčí dětství. Rose ho hlídá pokaždé když mám koncert, nebo nějaký rozhovor. Hodně mi pomáhá. 

,,Copak je Jamie?" vydechla jsem a vzala ho do náruče. Už pár dní skoro pořád brečí. Ráno, odpoledne, večer i v noci. Spí jen pár hodin za den. Už jsem asi 4 dny nespala déle jak hodinu.

,,Už zase brečí?" přišla ke mě do pokoje Rose která tu dnes přespala.

,,Jo" zašeptala jsem. ,,Asi s ním zajedu na pohotovost" zabrblala jsem. 

,,Mám jet s tebou?" zeptala se a vzala si ode mě malého.

,,Nemusíš, prospi se" usmála jsem se a otevřela skříň abych se mohla obléct. Nakonec jsem se oblékla do bílého Adidas trička, černých džín, černé kožené bundy a obula si kožené boty.

 Nakonec jsem se oblékla do bílého Adidas trička, černých džín, černé kožené bundy a obula si kožené boty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do menší černé kabelky jsem si dala mobil, peněženku, lékařskou kartičku Jamieho a pár dalších věcí. Oblékla jsem i Jamieho, rozloučila se s Rose a odešla. Nasedla jsem do auta a jela na nejbližší pohotovost. 

-O HODINU POZDĚJI-
Doktor nás poslal domů s tím že má jen nevolnosti. Proto prý pořád brečí. Předepsal mu nějaké kapky na žaludek.

,,Tak co?" vyhrkla Rose hned jak jsem překročila práh bytu.

,,Jen nevolnost" vydechla jsem.

,,A kvůli tomu brečí? To se mi nějak nezdá" zamračila se.

,,Mě taky ne, ale on je profík takže mu budu věřit" pokrčila jsem rameny.

,,A dal mu nějaké prášky?" zvedla obočí.

,,Jo, nějaké kapky na žaludek" kývla jsem. V ložnici jsem Jamieho vysvlékla a dala ho do postýlky. Ještě jsem mu dala kapky a unaveně se svalila do postele.

,,Dobrou noc" slyšela jsem po chvíli hlas Rose. Potom jsem usnula.

-RÁNO-
Vzbudila mě vůně palačinek, lívanců nebo něčeho stejně tak dobrého. Líně jsem se vyhrabala z postele a došourala se do kuchyně. Konečně jsem se dobře vyspala. Sedla jsem si na barovou stoličku a koukala na Rose která tancovala kolem sporáku a šišlala na Jamieho který seděl na dětské stoličce u stolu.

,,Jak ses vyspala?" otočila se na mě.

,,Po dlouhé době dobře" usmála jsem se.

,,To jsem ráda" taky se usmála. ,,Dáš si palačinky?" dodala.

,,Jo, s nutlleou prosím" uculila jsem se. ,,Večer mám koncert, pohlídáš Jamieho, prosím?" zamumlala jsem s plnou pusou.

,,Jo, jasně. Teda pokud ti nevadí že by jsem ho hlídala s přítelem" to o tom příteli zašeptala.

,,Jestli máš svoje plány tak já si najdu na hlídání někoho jiného" nakrčila jsem obočí.

,,To je dobré, má děti rád. A jsi moje kamarádka, vždy ti pomůžu" pohladila mě po ruce.

,,Děkuji, vážně mi hodně pomáháš a já ti za to jsem vděčná" objala jsem ji.

,,Mhmmmm" ozvalo se mumlání Jamieho.

,,Ale copak zlato?" přešla jsem k němu. ,,Jak se máš co?" chytla jsem ho za ručičky.

,,Kapky jsem mu už dala, měl pár piškotů s čajem. Nechci mu nějak zatěžovat žaludek" usmála se Rose.

,,Dobře, díky" kývla jsem.

Nalezená dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat