,Ahoj L.A." zakřičela jsem už na pódiu. Ozvalo se pištění a křičení. Po pár slovech jsem začala zpívat Problem. Když měla zpívat Iggy, bylo to na playback a já tancovala s tanečníky.
Po asi páté písničce se mi dělalo blbě, tak jsem vyhlásila takovou menší pauzu. Doklopýtala jsem do zákulisí a sedla si na nejbližší židli. Chytla jsem se za hlavu.
,,Ari? Co je ti?" zeptal se Scoot.
,,Nic, jen je mi blbě" zamumlala jsem.
,,Koncert ale zrušit nemůžeš" řekl.
,,Já vím, jen se napiju a půjdu zpátky" usmála jsem se. Odešla jsem na záchodky, kde jsem se opřela o umyvadlo. Polekaně jsem uskočila když jsem pohled sklopila na své ruce. Konečky prstů mi jemně zářili a vycházeli z nich modré nitky s odleskem fialové. Najednou se mi udělalo blbě a já se šla seznamovat se záchodovou mísou. Potom jsem si vypláchla pusu a na chvíli si dala žvíkačku.
,,Ari, už by ses měla vrátit na pódium" ozval se za dveřmi Scootův hlas.
,,Jo, už jdu" vydechla jsem a otevřela. ,,Dneska nepůjdu na tu párty po koncertu" zakroutila jsem hlavou.
,,Dobře" přikývl a podal mi mikrofon. Ještě jsem se napila a potom vyběhla na pódium.
,,Omlouvám se že jste museli čekat, ale už jsem zpátky" křikla jsem. Ozvalo se pištění a ječení. Po dvou a čtvrt hodině koncert i s přídavky skončil. Já se převlékla a unaveně se sesunula na pohovku co tam byla.
,,Bylo to super" usmál se přicházející Scoot.
,,Díky" unaveně jsem se usmála.
-DALŠÍ DEN RÁNO-
Vzbudil mě otravný zvuk budíku. Počkat. Budíku? Já si ho nenastavovala.,,Já tě zabiju Scootre" zavrčela jsem do polštáře. Po chvíli jsem se konečně zvedla a došourala se do koupelny kde jsem se osprchovala, učesala si vlasy do dvou růžků, vyčistila si zuby a nalíčila se.
Z kufru jsem vytáhla vínové tílko, černé legíny, béžový svetřík a černé boty a oblékla si to.
Zabalila jsem si všechny vytažené věci a šla na snídani. tam už seděl Scoot a šklebil se na mě. Taky jsem se na něj zašklebila, vzala si palačinky s jahodami a javorovým sirupem a šla si za ním sednout. Pořád se šklebil.
,,Jakpak si se vyspala?" zvedl obočí.
,,Dobře, jen to probuzení by mohlo být lepší" ušklíbla jsem se.
,,A už je ti líp?" zeptal se.
,,Jo, je to lepší" kývla jsem.
,,Za hodinu letí letadlo, až dojíš běž si sbalit a já pro tebe pak přijdu" usmál se.
,,Už mám sbaleno" zašklebila jsem se.
,,Fajn, stejně pro tebe přijdu" řekl a odešel.
ČTEŠ
Nalezená dcera
FanfictionDevatenáctileté Arianě a sedmiměsíčnímu Jamiemu zemře máma na otravu alkoholu. Policie nejde jejich pravého tátu v Malibu kam se budou muset přestěhovat. Přijme Stark roli otce dvou dětí?