9- Ví že jsem jeho dcera

2.8K 170 10
                                    

,,Pan nafoukanej je doma" zamumlala jsem. Po chvíli se všichni nahrnuli do obýváku a když viděli kdo tu se mnou je, zarazili se.

,,Co tu děláte Fury?" zeptal se blonďák s modrýma očima.

,,Jen jsem si přišel promluvit se slečnou Arianou" kývl ke mě. Naznačil mi ať tu složku který byla stále otevřená na stole, schovala. Rychle jsem ji vzala, zavřela a přitiskla si ji k hrudi.

,,Co to je za složku?" zeptal se Stark s pohledem upřeným na mě.

,,Nic pro vaše oči Starku" řekl rychle Fury.

,,Ariano dej mi tu složku" řekl.

,,Ne, nemusí vás zajímat co v tom je" přimhouřila jsem oči.

,,Řekl jsem aby si mi ji dala" prskl.

,,A já říkám že vám ji nedám" zavrčela jsem.

,,Klidně si můžeš sbalit a vypadnout odtud" prskl zase.

,,Jsem tu kvůli Jamiemu, vy by jste se o něj nestaral" zamračila jsem se.

,,No tak počkat, proč by se Tony měl starat o tvoje dítě?" vložil se do hovoru brunet.

,,Protože ho má v péči" prskla jsem.

,,Starku ty s ní máš dítě? Vždyť jí je tak 15" řekl zaraženě blonďák.

,,Je mi 19, Jamie je můj brácha a jeho syn, má ho v péči protože matka umřela" rozhodila jsem rukama. Všichni kromě Furyho a Starka na mě vyvalili oči. ,,Jo a blonďáku? Děvka nejsem, nejdu v matčiných šlápějích" protočila jsem očima. Jednou jsem slyšela jak se baví o tom že jsem děvka protože mám syna. Mysleli si že Jamie je můj syn. Vzala jsem tu složku a všechny svoje věci a šla nahoru do pokoje. Svalila jsem se na postel a přemýšlela proč zrovna já mám tak zkurvený život. Už od malička mi všechny kroužky, výlety, sešity i učebnice do školy a všechno ostatní mi platila teta která byla zároveň naše sousedka. Měla jsem ji raději než matku. Začal mi zvonit mobil a já ho se zabručením zvedla.

,,Ano?" řekla jsem.

,,Ahoj Ariano, zítra v deset přijď do studia aby jsme mohly donahrát tu písničku" řekl můj manažer Scooter Braun.

,,Ahoj Scoote, jo přijedu, ale musím vzít i Jamieho nemám hlídání" přikývla jsem.

,,Fajn, těším se na něj" z jeho hlasu byl slyšet úsměv.

,,Měj se" rozloučila jsem se a mobil hodila na druhou stranu postele.

,,Měla by jste Starkovi říct alespoň to že jste zpěvačka" ozvalo se za mnou.

,,Celý život byl v prdel a nezajímal se o mě i když o mě věděl a teď se chová jako byych tady vůbec nebyla, nevidím jediný důvod mu to říkat" zakroutila jsem hlavou.

Nalezená dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat