25- Chce se pomstít?

1.4K 102 0
                                    

,,Co se děje Ariano?" zeptal se Frankie když mi konečně zvedl telefon.

,,Musíme se sejít, co nejdřív" zamumlala jsem.

,,Proč? Co se stalo?" lehce se vyděsil.

,,Nechci ti to říkat po telefonu, kdy máš čas?" zeptala jsem se.

,,Teď mám čas asi 2 hodiny, přijedeš?" vydechl.

,,Jo, měj se" potom jsem zavěsila. Rychle jsem šla do svého pokoje, kde jsem se převlékla do bílého trička, černých džínů a khaky bundičky.

 Rychle jsem šla do svého pokoje, kde jsem se převlékla do bílého trička, černých džínů a khaky bundičky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obula jsem si bílé Adidas boty a na ruku si připnula hodinky. Do kapes u bundy jsem si dala mobil a peněženku. Rychlím krokem jsem se dostala z pokoje  do obýváku k výtahu.

,,Kam jdeš?" ozvala se Nat.

,,Hmm?" otočila jsem se na ni.

,,Ptám se, kam jdeš?" zeptala se ještě jednou.

,,Ven, musím... musím si něco o-ověřit" usmála jsem se a zmizela ve výtahu.

,,Počkej Ari" vyletěla ze sedačky, ale to už se výtah zavíral. Jemně jsem se usmála a opřela se o chladnou stěnu. 

-U FRANKIEHO-
,,Ahoj" usmál se na mě a pozval mě do obýváku.

,,Čau" zamumlala jsem.

,,Dáš si něco? Čaj, kávu, džus?" zeptal se.

,,Trochu džusu, díky" vydechla jsem a sedla si na pohovku. Po chvíli se vrátil i se skleničkou, kterou mi podal.

,,Chtěla si mluvit o nás, že? Já vím že jsem udělal chybu...." začal.

,,Ne, o nás jsem mluvit nechtěla" zarazila jsem ho.

,,Um, aha" trochu zesmutněl.

,,Co si dělal v pátek večer?" zeptala jsem se.

,,Ehm, byl jsem doma, proč?" znervózněl.

,,Nech si toho, byl jsi s Leonem na policii?" zeptala jsem se na rovinu.

,,Jak to víš?" zamračil se.

,,Je ve vazbě, v S.H.I.E.L.D.u" naklonila jsem hlavu. ,,Buď mu dosvědčíš že byl celou dobu s tebou, nebo jde sedět" pokrčila jsem rameny a napila se. Vypila jsem asi půl skleničky.

,,Za co?" nechápal.

,,Je jeden z hlavních podezřelích ve vyšetřování smrti Rose a Jamieho" zhluboka jsem se nadechla.

,,Rose je mrtvá?" ujišťoval se.

,,Ano" kývla jsem. Měla jsem na krajíčku, když jsem si na to vzpomněla, ale nechtěla jsem se rozbrečet před svým bývalým přítelem. 

,,Jak s..." nedořekl to a skácel se k zemi.

,,Frankie, Frankie co je ti?" hned jsem u něj klečela. Potom jsem si všimla že má v ruce zapíchnutou šipku, uspávací šipku. 

,,Ale, ale, koho pak to tady máme?" zasmál se někdo za mnou. Rychle jsem se otočila a instinktivně sáhla po zbrani. Ale nebyla tam. ,,Hledáš tohle?" zeptal se a začal si na prstu houpat s mojí zbraní. ,,Dokážeš být dost nepozorná" usmál se a zbraň odhodil.

,,Co chceš?" prskla jsem.

,,Původně jsme do toho bytu šly zabít tebe, ale když si tam nebyla, nebyla jiná možnost než zabít je" pokrčil rameny.

,,Proč bys to dělal?" zakroutila jsem hlavou.

,,Tvoje matka byla kdysi s mým tátou, jednou se pohádaly a ona ho zabila. Měly autonehodu, víš? Vlastně, při ní zemřela i ona, takže byla odměněna" zasmál se.

,,Matka neměla řidičák" zamračila jsem se.

,,No právě, on byl na drogách, vlastně jako vždycky a tak se řízení ujala ona, no a takhle to dopadlo. Oba jsou mrtví" zamračil se. ,,Ještě než táta zemřel v nemocnici, prosil ať ho pomstím, ať zabiju tebe, nebo toho malého. Ale já si vybral oba, víš jak se to říká, oko za oko, zub za zub" uculil se.

,,Pokud by to mělo být podle toho: ,,Oko za oko, zub za zub" měl bys mě nechat, zabil si mi bráchu, buď já nebo on, ne?" hořce jsem se zasmála.

,,Pomstil jsem se na něm, ale ne úplně, ještě musím zabít tebe a bude to kompletní" šíleně se usmál. Psychopat.

Nalezená dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat