,,Pojedete s námi do S.H.I.E.L.D.u Wando?" zeptal se já Fury.
,,Jo, pohlídám ji" usmála se. ,,zabalím ti pár věcí" koukla na mě a odešla nahoru.
-HELICARRIER-
Quinjetem -jak jsem zjistila- jsme doletěli na létající základnu jménem helicarrier- to jsem taky zjistila. Nějací agenti mě dovedli do pokoje a odešli. Pokoj měl postel, skříň, stolek na kterém byl tablet a pár poliček. Byli tam dveře za kterými byla koupelna. Malá, ale postačí. Ozvalo se klepání a tak jsem otevřela.,,Nechceš zkusit tvoje schopnosti? Je tu na to speciální místnost" usmála se Wanda.
,,Já nevím, nechci ti ublížit" zamumlala jsem.
,,Nejspíš máš stejnou schopnost jako já, když tak tě zastavím" nedala se odbít.
,,Tak fajn" kývla jsem. Zamkla jsem si pokoj -až přijdu zpátky nechci najít v mé posteli nezvaného hosta- a šla za Wandou. Ta místnost na trénování schopností měla žíněnky na podlaze, na stěnách i na stropě.
,,Je to tu vodě odolné, ohnivzdorné, zvukotěsné a tak podobně" řekla Wanda. Sedla si na zem do tureckého sedu a já naproti ní.
,,Čím začneme?" zeptala jsem se.
,,Zkus v dlaních vytvořit kouli z energie" vybídla mě. Podívala jsem se na ni pohledem Jako vážně a ona se usmála. ,,Představ si že je tvoje energie jako modrá mlha a ty se snažíš ji z rukou, nohou nebo z hlavy dostat do dlaní. Dívej" řekla. Dala dlaně před sebe. Viděla jsem červené nitky na jejích pažích jak jdou do dlaní kde se mění v energii. Kouli, která se ji vytvořila v dlaních, hodila za sebe a ona vybuchla. Chvilku jsme se dívali na černý flek na zdi a potom se začali smát jako kriplové.
,,Nevypadá to složitě" zamumlala jsem když jsme se uklidnili.
,,Prostě se uvolni a mysli na to jak ti jde energie do dlaní" usmála se. Zavřela jsem oči a představila si jak se malé modré nitky přesouvají z hlavy do mích dlaní. ,,Super" vypískla z ničeho nic. Lekla jsem se a kouli hodila do vzduchu. Doletěla až ke stropu kde vybouchla. Zůstal tam stejný černý flek jako po Wandině kouli.
,,Ou" vydechla jsem.
,,Až to zjistí Fury....." nedořekla to protože jí nekdo přerušil.
,,Jsem rád že trénujete, ale nemusíte způsobovat výbuchy které otřásají celou základnou" řekl ten někdo. Byl to Fury.
,,Pardon" zamumlaly jsme nastejno.
,,Snažte se aby se to neopakovalo" zabručel a odešel. Jen co se za ním zavřeli dveře, vybouchli jsme smíchy.
ČTEŠ
Nalezená dcera
FanfictionDevatenáctileté Arianě a sedmiměsíčnímu Jamiemu zemře máma na otravu alkoholu. Policie nejde jejich pravého tátu v Malibu kam se budou muset přestěhovat. Přijme Stark roli otce dvou dětí?