Dünya kabul etsede etmesede, insan istese de istemesede farklı özelliklere sahip canlılar her zaman bir arada yaşamaya, varlıklarını sürdürmeye devam edecekler.
İnsanlar kendilerinden farklı olanları dışlama eğilimindedir. Bunun nedeni de çoğunlukla onlardan korkuyor olmalarıdır. Hayat bu insanlara bazen gülse de genelde tekme yiyen taraftadırlar.
Sırf diğerlerinden farklı olduklarından dolayı sevilmeyen ve internet üzerinden tanışıp dost olan beş kişi sonunda iğneleyici sözlerden ve delici bakışlarından bıkıp özgür olmaya karar verdiler. Bu beş kişi şimdiye kadar sahip oldukları tüm birikimlerini birleştirip gözlerden olabildiğince uzak, en yakın yerleşim yeriyle aralarında 100 km olan bir bölgede kendilerine buyuk bir arsa alırlar ve buraya beşininde rahatlıkla yaşayabilecekleri genişlikte bir ev inşaa ederler. Bahcelerinde de yaşamlarını sürdürebilmeleri için ekin eker ve hayvan yetiştirmeye başlarlar.
Geçen iki yılın sonunda artık her şeyi kendilerince bir düzene sokmuş ve gerçek özgürlüğün ne demek olduğunun tadına varmışlardır. Buraya geldiklerinde kendilerine verilen adlarıda geride bırakmışlardır. Artık birbirlerine, verdikleri ağaç isimleriyle hitap etmektedirler.
Grubun en küçüğü olmasına ragmen en bilgilileri olan ve her türlü elektronik aleti tamir etme, hatta yenilerini yapabilme yetisine sahip olan kalın ve çirkin gözlük çerçeveli cılız oğlana, koca beyninden dolayı Ceviz adını vermişlerdi.
Haddinden fazla iri ve kaslı olmasına rağmen kız gibi incecik bir sese sahip ve grubun en güçlüsü olan adama Balsa diyorlardı.
Orta yaşlarda olmasına rağmen bembeyaz uzun saçlara ve kıplırmızı bir yüze sahip, aralarında hayat tecrübesi en çok olan kadını Sakura diye çağırıyorlardı.
Yaşayan en uzun boylu kadın olmaya aday olabilecek bir boya sahip olmasına rağmen vücut ölçülerinde hiç bir kusursuzluk olmayan ve kısa saçlı, güzel yüzlü kıza Palmiye diye sesleniyorlardı.
Grubun son üyesi olan ve aralarında bir anlaşma yapmış olmamalarına rağmen hepsinin lider kabul ettiği, yakışıklı yüzünün alt dudağından başlayıp boyun bitimine kadar devam eden bir yanık izine sahip, sesi 100 yaşında bir adam gibi çıkan kişiye de Çınar diyorlardı.
Hikayemiz onların sakin ve düzene oturttukları sessiz hayatlarıyla başlıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Kırılması
FantasyZaman ve evren insan için hep anlaşılması zor bir noktada yer almıştır. Bir avuç genç hiç beklemedikleri bir anda kendilerini bu anlaşılmazlığın içerisinde bulurlar.