Zostałam nominowana przez NightmarePlanet 💖💕 Dziękuję! To moja pierwsza nominacja.
1. 5 faktów o sobie
1) Uwielbiam yaoi i wszystko co z tym związane. Po prostu Wattpad i yaoi to życie. Uwielbiam wszystkie formy: manga, anime, opowiadania... Po prostu kocham. XD
2) Nie wysypiam się od dawna, praktycznie codziennie chodzę spać minimum o 2. Często siedzę do 4 lub 5 rano. Dlatego jestem dość niska (najwiecej rośnie się podczas snu).
3) Mam zielone oczy, jasną cerę i włosy o kolorze ciemnego blondu.
4) Kiedyś bardzo interesowałam się świadomym snem i innymi tego typu pierdołami, nawet udało mi się kilka razy wywołać. Wiecie, że człowiek ma w ciągu jednej nocy 3-4 sny? Można wyuczyć mózg, żeby zapamiętywał nawet do trzech. Trzeba po prostu rano od razu zapisywać gdziekolwiek swoje sny, puki się go pamięta. Ze wszystkimi szczegółami. Robić tak codziennie. Co jakiś czas czytać sobie te sny. W ten sposób dajecie sygnał mózgowi, że chcecie to zapamiętywać. Będziecie zapamiętywać coraz więcej i więcej. Wiem jeszcze wiele na temat snów... Bardzo ciekawy temat. Zachęcam do poczytania sobie o tym.
5) Słucham głównie rocka, punku i heavy metalu. Ulubione zespoły: System Of A Down, Motionless In White, Coma, AFI, Billy Talent, Three Days Grace, Guns'n'Roses i wiele innych.
2. 5 zdjęć z galerii
1)To moje oko. Polecam zapalenie spojówek.
2)Ze szkoły XDDD
3)To tyż ja
4)Mój case 😂👌
5)Mój koteł 💕💖
3. Nosisz kolczyki?
Tak, mam po dwie dziurki w uszach. Kiedyś zrobię sobie w wardze jak tylko będę mogła.
4. Malujesz paznokcie?
Niespecjalnie, bo obgryzam. Nie ma sensu zwracać na nie uwagę innych. Są brzydkie. Najwyżej bezbarwny.
5. Zamierzasz coś napisać?
Szczerze? Nie mam pojęcia. Narazie o tym nie myślę.
6. Ostatnio słuchana piosenka.
Eee, chyba "Rats" od Motionless In White.
7. Nominuj 7 osób.
Nie mam pomysłów kogo nominować, biorę 7 randomowych osób xD
olaclifford
Optypesyreal
Dolce-Caramella
Chocolateexxx
Psychiczna1
Dziecko_Szatana KosmitaTheAlienTo już koniec nominacji. Moje gratulacje dla tych, którzy wytrwali do końca. Przepraszam, że się tak rozpisałam o tych snach. Wiem, że przynudzam.
Do zobaczenia!
CZYTASZ
Can't Die, Dead Inside.
Genç KurguO chłopaku, którego zostawiono, zniszczono, odepchnięto nawet przez rodzinę. O chłopaku, który myślał, że nie ma już dla niego nadziei. O chłopaku, który myślał, że zgnije, umrze w samotności. W tym pustym domu, bez ciepła i miłości. Opowiadanie ya...