Chapter 10

54 0 0
                                    

Chapter 10: Dreams

"Ahm, Hello, Ako diay si Meriflor Amarande, sauna na nageskwela dinhi. Pangandoy nako nga mahimong Wedding Designer pareha sa akoang mama." Ingon ni Meriflor ug nilingkod na dayon. Hilom ang klase. More like, wala silay paki kay Meriflor. Naglibog pod si Ninya pero kabalo siya nga dili pa to oras para mangutana ug mga butang-butang kay gusto pod niya maminaw sa mga pagpaila sa iyang mga kaklase. Iyaha nang oras magpaila-ila so nitindog na siya ug confident kaayo siya.

"Maayong buntag sa tanan, ako si Ninya De Loslo--" pero naputol ang iyaha untang iingon kay naa dayon niistorya niya nga classmate. "Ikaw ba ang anak ni Mr. De Loslos?" Pangutana pod niini. Nitando na lang pod si Ninya ug madunggan na dayon ang mga "Wowowow" sa mga kaklase niya.

"Ako si Ninya De Loslos, oo, amahan nako si Patrick De Loslos, ang pinakagwapo ug pinakabut-an nga amahan sa tanang kalibutan! Ang akoang pangandoy mao ang mahuman ug eskwela para sa akoang future nga mabana" Ingon pod ni Ninya ug confident na nagpahiyom sa iyang mga kaklase ug nilingkod na.

"Dre, bana daw oh"
"Tol, apply ka na sa kanya"
"Mygod, she's a bitch"
"Mamaya pre, pakasalan mo na" Ug daghan pa kaayong chika.

Pero nakuratan na lang si Ninya ug wala gyud siya gadahum nga makita niya ang tawo nga wala gyud niya naganahi. Nilingkod na lang siya ug tarong ug naa pay patago-tago gamay sa iyang nawong. Basin pa diay, wala pa nakabantay ang kining laki sa iyaha. Pero humana na man baya siya ug paila-ila so imposible gyud nga dili siya makit-an, diba?

"Hi *wave*wave* James Woodsen, a transferee. My friends call me Chau-chau. And.. My dream is to become a very famous model. Actually, naa nako'y duha ka magazine ug ako ang cover. Just check our official website, HanginAko.me.justme. Pero mas gwapo kung paliton ninyo ang magazine. *wink*" Paila-ila ni James sa tanan ug nipose pa gyud nga pang model ug nag "pogi" sign pa. Ug didto na dayon nagsugod ang mga istorya-istorya.

"Hala, gwapo bes,"
"Nge bes, ibog ka ana?"
"Luh bes, model!"
"Kyaaa, I love him na!" ang mga sari-saring istorya sa mga baye. Pero si Ninya, giluod na ug pag-ayo.

"Ug naa pa diay koy isa kapanganduy nga karon lang natuman.." Dugang ingon ni James ug kalit nga nilingi kani kay Ninya nga tapad ra niya. Nakuratan pod si Ninya. Dali ra pod dayon nagchikahay ang mga kaklse nila. "And it is to meet my future wife" Ingon ni James nga nakatutok pa sa mata ni Ninya ug halos kaklase nila nakaingon dayon ug "Woah!!" Nasaba na hinoon ang classroom. Si Meriflor pod sa iyang huna-huna, "Uh, tua na, biga ui!" ug nagkatawa ra pod.

"Sssshh!! Hilom na! Nasobrahan na ah" Pagpahilom ni ma'am Alcardis sa mga estudyante. Dali pod dayon nahilom ang mga estudyante. What is, but-an baya sila-- sa sugod pa noon pero kadugayan, mga salbahis na kaayo, mga hawod sa eskwelahan. Ing-ana man nang mga estudyante, diba?

Nilingkod na si James ug nitindog na pod ang tapad ani nga si Roel, usa sa amigo ni James. "Maayong buntag diay sa tanan, pareha ni James, transferee ko. Ako si Roel Adamson, amigo diay nako si James. Ang pangandoy diay nako kay magtukod ug bar nga gikan gyud sa akoang kwarta. Mga miyembro sa akong pamilya, naay iya-iyang bar nga gitukod, mga legal pod na tanan. Mao nang kung mangita mog mga bar, safe mo sa amoang bar." Taas nga ingon ni Roel. Naa na pod nitaas nga kamot gikan sa iyahang classmate.

"Naay gay bar?" Pangutana intawun sa bayot sa iyaha. Pero nipahiyom lang si Roel ug nitando. "Gosh, naay gay bar bes! Muadtu baya mi unya Roel ha" Ingon ani ug gikigwa pa paglingkod, sige rag kisi-kisi kauban ang mga amigo aning bayot. "Luh ka ui, naunsa na man ang kalibutan ron" Ingon pa ni Meriflor nga nanampiling sa iyahang lamesa nga galantaw intawun sa mga nahitabo sa classroom ug nakapanlingo-lingo na lang.

"Ah, maayong buntag sa tanan. Ako si John Gravin, transferee, amigo pod ni Roel ug James. Wala pa man ko kahuna-huna sa pangandoy nako pero sa karon, gusto nako mahuman ang akoang pageskwela para pag oras na nga ihatag ni lolo sa akoa ang kompanya, makabalo na ko unsaon pagdala.*pahiyom*" Paila ni John sa iyang kaugalingon ug nilingkod na. Daghan dayong chika ang nahitabo, especially ang mga babae nga sigeg ngisi ug kisi-kisi kauban ang mga bayot. Pero nagpadayon lang gihapun ang pagpaila-ila.

Baryong Fil-FilTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon