Para clear sa inyuhang tanan.
Ninya De Loslos, anak ni Nicole De Loslos ug Patrick De Loslos, ang nahimong mayor sa siyudad, mahuman ug pasa ni ex-mayor Gerime "Denlaoso" Amsohat ang pwesto niini. Mao pod ni siya ang amahan sa bata nga si McPhail Amsohat, Senior High School na sa Aukoladeno High, 16 years old parehag edad ni Ninya ug ni Meriflor Amarande, nga nakauban ra nila after mga pila ka chapter.
Si Erika o Rhica De Makuhah, nga silingan nila, mao ang nagpakita sa pinakuna nga chapter. Naa pod ni siyay importante nga role-- ang tanan man gyud pod. Dayon si Lady Jane Komuntra, maayong chief sa baryo, inahan ni Jazeel Komuntra nga maayo pod musayaw. Kauban ni Jeeh Haggard.
Si Jinny Shiel Akonalhang, ang maong leader sa baryo para mopermi ang malinawun nilang lugar. Kini pod siya ang nag-alaga sa duha ka samokan nga bata sa baryo nga si Karyat Poh ug si Hamal Dithu. Ug sa dihang naay nagadmire aning Karyat nga gihinganlan nga si Rotsen Barbeque. Pero walay kalibutan si Karyat aning hitaboa. Sa baryo, kauban ang vice ani nga si Ronel Mathulog, uban ni Jinny sa paghusay sa mga problemang muabutay sa baryo.
Ang mga tigulang didtung dapita mao si Jezryl Niatira, Rash Washigtan, ug Lyka Gabharug, ang mga maayo mananayaw ug budots ug chacha sa ilang baryo. Kurog-kurog na man ang tinog kung muisorya, dili na man katindog ug tarong pero malampuson ra gihapun ang ilahang kinabuhi.
Ang mga ubang silingan nga nagkompleto sa baryong fil-fil mao ang pamilya ni Jonah "Mercado" Nahurty, ang inahan sa bata nga si Ariel Nahurty. Kini pod ang kauban-kauban ni Margie Stapmuyan, inahan sa duha ka magsuon nga si Neca Stapmuyan ug si Leocil Stapmuyan. Magkasinabut intawun ang duha ka inahan kay tungod pod sa duha ka badlungon nga bata sa ilahang baryo nga si Karyat ug Hamal nga sige na lang ug unot-unot.
Sa tunga-tunga sa chapter nga napublish, nigawas ning mga bampira kuno nga si Christine "Tadle" Howler, nga mao ang gitawag nilang Queen. Queen sa mga bampira, more like a chess pieces. She's the queen while Kevin Crowell is the King. Si Dae Creighton, Christian Ebonywood, Karlo Dmitri, mao mag mga pawn. Ang uban pang mga pieces kay ipagawas ra sa mga musunod nga chapter. Si Ms. Tadle ang hinungdan nganung nadatu ang pamilyang De Loslos kay tungod lagi atung na banggaan ni Patrick si Tadle. Kay bisan magunitan nimo ang iyang kuko man lang o hibla sa iyang buhok, swertion gyud ka. Gi announce ni Jhunver Cots, pinaagi sa TV, ang pinakamaayo nga reporter sa siyudad.
Pero siyempre naay mga kalaban kuno ni sila. Gipamunuan ni Exshan Richter. Ug ang mga sakop niini nga si Junmar Rickson, ug Rhealboy Mozaro. Gisulayan nila ug kidnap si Hamal pero natabangan ra sa mga Royals, ang tawag sa grupo nilang Kevin. Pero gilusob na pod ang Baryong Fil-fil pagkabalo ni Exshan nga didto nagpuyo ang mga Greasilas. Kung unsa na? Sa sunod Chapter na. XD
Ang uban pang character nga si James Woodsen, John Gravin, ug si Roel Adamson, ang classmate nilang Ninya sa Aukoladeno High. Mga datu pod kini pero naa lang gyud isa nga hambog ra kaayo. Nikkelyn Postrano, nahisgutan sa bata nga si Neca sa previous chapter, mao ni siya ang adviser nila ug maestra sa ilahang eskwelahan nga Cekoladeno Elementary School.
Mao ra tu silang tanan, ang mga casts nga napagawas pa sa first 11 chapters. So every week ko mag update aning story if walay requirements nga himoon ug free akong time, walay problema. =_= second semester na pod samok kaayo. K. Enjoy the story na lang mga BISAYA NYAHAHAHA way lingaw 0.o
BINABASA MO ANG
Baryong Fil-Fil
FantasyAng istoryang ito ay gawang trip lamang. Kwentong bisaya ang gamit at ang mga tauhan ay aking mga kaklase. Kung dili bisaya pwede na mulakaw. 😜 'di joke lang, kung kinsay makasabot hala basa gud 😅 mao ra gihapun classmate ray makabasa 😂🤣😎