Chapter 13

39 0 1
                                    

Upat na kabulan ang nilabay, ug pinakalasan na nga adlaw sa Oktubre, gikan atung nahitabong celebrasyon sa mansion. Nag-andam ang tanan sa kalag-kalag. Walay mga klase ang mga bata ug nabusy intawun kini sila sa ilahang mga costume nga suoton karong gabii para mangalag. Naa si Meriflor sa Baryong fil-fil karon, mao ang nagdesign sa ilahang mga sinuotan nga karon, gasukod-sukod na lang ang mga bata.

"Nin, pwede ko diri matulog? Ninglakaw sila mama ug kuya sa England ui" Pangutana pa ni Meriflor kay Ninya. "Oo, pwede kaayo" Ingon lang niini ug naglakaw na sila padulong sa ilahang garden para ipakita ang mga nangalabong nga mga red roses. Taod-taod niay niabot nga usa ka bus. Naglibog pod ang taga baryo kay nganong naa may bus?

Dali-dali dayon ug gawas sa mansion si Patrick ug giatubang ang bus. Ninaog pod ang mga tawong sulod atu.

*Music Insert* "Careless Whisper"

Nakuratan 'pod intawun si Patrick nga nagalantaw sa dalagang ninaug kuno sa bus nga nakawhite long sleeve ug black fitted pencil skirt. Gidukol pod intawun siya sa asawa kay nagnganga na ang baba sa bana unyag dili na mao ang gihuna-huna ani. " Ayaw daw pag sige ug tutok anang mga dalagaha. Kabalo naman unta ka, nga naa nako dira para sa imoha, mangita pa gyud diay kag lain? Unsa man, mulakaw na lang ko ani?" Taas nga ingon pod intawun sa asawa nga gikakulbaan pod sa bana kay unyag tinud-on daw kunuhay to sa iyang asawa.

"Pasensyahe na pangga, natingala lang ko aning bus nga niabot." Ingon lang intawun ni Patrick sa asawa ug nihalog pa kini. Nakapanlingo-lingo na lang ang anak kauban ang amiga niini nga si Meriflor nga nagnganga na lang pod siya sa iyang nakita. Wala naman intawun ni siyay papa ug karun lang siya nakakita pag usab nga gidumok ug mga amigas ang mga ginikanan nga sweet kaayo sa usag-usa.

"Ninggara man ni sila pag-ayo ui" Ingon na lang intawun sa anak ug nikalit ra ug duol ang usa ka babaye nga ninaug lang sa bus. "Teacher Nikkelyn!!!" Tawag sa usa ka tagning nga tingog gikan sa layo. Gilingi pod siya sa nitawag sa iyaha ug nakit-an niya ang usa kabata nga pamilyado sa iyaha. "Ui, naa diay ka diri nagpuyo Neca?" Nakangisi nga pangutana sa gitawag nga teacher kay Neca nga karun nakahalog na sa iyaha.

"Nag-unsa man ka diri, cher?" Pangutana sa bata. "Hala, si teacher Nikkelyn!" Syaget na pod sa usa ka bata nga si Ariel ug niduol na pod kini kauban ang mga classmate niya nga silingan ra pero pahiyom lamang ang gitubag niini sa mga bata. "Cher! Cher! Nganung naa man ka diri?" Pangutana na pod sa usa ka bata. "Aw, naa lang koy himoon, naa diri ang inyong mga mama? Paaria sila diri kay naa miy ipameeting" Ingon laman niini ug dali-dali dayun ug dagan ang mga bata sa ilahang mga mama.

Niduol na lang pod dayon sila Patrick ug Nicole nga maoy duol sa teacher. "Ahm, unsa diay inyong ipameeting, gang?" pangutana ni Patrick sa maestra. "Ay hala, ikaw man tung among bag-ong mayor! Hala pasensya na gyud kaayo, nisulod lang dayon mi diri pero naa lang miy iingon sa inyoa taga diri, mayor ba" taas nga ingon ni Nikkelyn. "Aw, unsa man na?" Pangutana pod ni Nicole ug didto giingon na ni Nikkelyn ang tanan sa mag-asawa. Nagtinanduay pod intawun sila ug dali-dali dayon ug patawag sa mga taga baryo Fil-Fil.

Naa na ang tanan sa dakong garden. Sa atubangan, naa didtu ang pulo ka maestra ug maestro. Naglibog pod ang mga taga baryo kung unsa kaha ang iingon sa mga gwapo ug gwapa nga mga maestra.

"Dili nako maglangan-langan pa. Kabalo ba mo sa mga nilalang nga gitawag na bampira?" Pangutana ni Nikkelyn sa mga taga baryo. Nagsugod pod intawun ang mga istorya-istorya sa mga kiliran. Siyempre kabalo na sila kay tungod atong gisulong kunuhay sila atong niagi. "Nganu man, inday?" Pangutana na dayun ni lola Lyka sa maestra para maundang ang kasaba.

"Karong gabiiha, sa hindi malamang dahilan, diri ang plano sa mga bampira na himoon ang ilahang celebrasyon o feast. Dili ni ingon nga piesta nga magsaya kundi para na ring ambush, o talaga namang piesta ng target nilang makakain, mapatay, o maimnan ug dugo. At para maprotektahan mo, mao ning mianhi mi." Taas nga ingon ni Nikkelyn sa mga taga baryo.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Aug 04, 2018 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Baryong Fil-FilTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon