Keesokan kemudian..
High School
Wendy Pov
Aku membuka loker ku.Aku melihat ada 2 beg kertas di dalam lokerku.Aku mengambil beg yang berwarna putih itu lalu membukanya.Di dalamnya mempunyai kad dan dress berwarna putih hitam.
Kenapa dress juga!!!*jerit hatiku*
Tapi cantik jugak hahaha*bisik hatiku*
Aku mencapai kad yang ada dalam paper bag itu lalu membacanya.
Dear princess,
Hi princess awak apa khabar?Btw awak suka tak dress tu?Awk pakainya nanti ..Jebal...Saya nak awak datang ke Flower Cafe hari ni pada pukul 8:00 pm.Jebal.Saya harap awak datang.
Your secret
Mr.Peminat Rahsia.Alahai dia ni lagi.Nak pergi ke tak eh?
"HA BUAT APA TUU!!"Sergah Yuri dari belakang.Aku terkejut dan terus memegang dadaku.Jantungku berdegup laju.
"EII KAU NI SUKA BETUL KEJUTKAN AKU"Marahku
"Hehe mian"Ujar yuri sambil membuat aeygo.
"Apa apa jer lah"Aku menjegilkan mataku.
"Emm ehh jap siapa yang bagi ni??"Soal Yuri sambil melihat paper bag yang dipegangku.
"Peminat Rahsia aku.Wae -_-??"
"Oh myyy honey!Ada perminat rahsia sekarang kau eh.Tak sangka haku"Yuri tersengih macam kerang busuk.Aku rollkan sahaja mata.
"Dia ni suruh aku pergi dekat Flower Cafe dengan pakai dress yang dia beri ni"
"Jinjja???Pergi jer la"Balas Yuri dengan selamba.Dia memeluk tubuhnya sambil menyandar di loker.
"Habis jhope tu macam mana?"Soalku dengan mata yang terbeliak.
"Kau cakap lah nak jumpa chingu"Balas Yuri tanpa perasaan.
"Haih kau ni...Yelah"
###
Jhope Pov
I need u girl~
Telefon ku berderinggg~
Aku mengambil Iphone ku dan mengangkat panggilan dari Wendy.Kenapa eh dia call tiba-tiba?
"Yeoboseyo chagi.Ada apa ni?"
"Saya nak pergi cafe.Ada orang nak jumpa saya.Katanya ada hal penting.Boleh tak??"Soal wendy.
"Laa ingat ke apa tadi.Mesti lah boleh.Tapi namja ke yeoja?"
"Namja.Tapi saya bukan curang okay.Jangan fikir bukan².Dia chingu saya jer okay"
"Nae chagi.Janji tahu jangan curang"
"Nae oppa.Bye"
Tut tut
###
Wendy Pov
YOU ARE READING
[C] LOVE is TRUE | J.H.S
Fanfiction"Love?What is Love?Love is You,but when you gone.I lost everything" Wendy yang suka berfesyen mula berubah apabila kekasihnya curanginya.Dia sudah tidak menyukai memakai dress dan berfesyen.Dia hanya memakai blouse dan jean sahaja.Oppa angkatnya ya...