Pic Taman tersebut|->Di atas
Taman Bunga Oh Gelung
Wendy pov
KENAPA LAMBAT SANGAT NI!!!*jerit hatiku*
Dah 30 minit aku tunggu ni*marah hatiku*Aku termenung seorang diri sambil menyilangkan kaki.Mataku terpandang kearah seseorang yang melangkah kearahku dengan senyuman manisnya.
"Annyeonghaseyo saeng.Saeng ni comel sangat tau.Macam bidadari jer!"Ujar Jhope sambil memujiku.
Pipi ku mula merah seperti tomato dan mula melihat bajuku itu.Biasa je..Skinny jean dengan sweater je.Apa yang cutenya?
"Eh tak ada la"Balasku dengan senyuman janggal.
Dia melabuhkan buttnya di sebelah ku.Sengaja dia merapatkan dirinya denganku.Aku mengesot sedikit darinya kerana berasa janggal...
"Wahai bidadari dari langit.Sudikah bidadari menjawab soalan oppa?"Soalnya lalu memberikan senyuman mengoda kepadaku.
Terkaku aku dibuatnya.Dasar jhopee
"Emm.Tanya la"Aku memalingkan wajahku sebab dari tadi ni si Jhope asyik memerhatikanku.Siapa tak seram?
"Bunga apakah yang paling cantik di dunia ini?"Soalnya dengan senyuman lebar.
"Bunga ros"Jawabku sepatah.
"Salah"Balasnya.Satu senyuman sinis menyungging di bibirnya
"Habis tu apa?"Soalku ingin tahu.
"Bunga yang ada di depan oppa ni la"Balasnya lalu mengenyitkn mata kepadaku.
Aigoo.Cair ni tau tak.Ish.Mr. Sweet talker ni kn.Tak sah kalau tak buat orang blushing.
"Aigoo cute nya saeng ni"Pujinya lagi.Dia mencubit pipiku tanpa ku sedar.Mataku membulat terkejut dengan kelakuannya itu.Sekali lagi aku berdebar.
"Sakit la hishh"Cebikku sambil memasam kan mukaku.
"Mian.Aigoo jangan lah macam ni.Senyum la"Katanya
Aku hanya tersenyum paksa.
"Good girl"Ucapnya.Dia membelai rambutku perlahan.Aku hanya mendiamkan diriku menahan rasa malu
"Kajja kita pergi beli ais krim.Saya belanja"
"Dae"Balasnya lalu menarik tangan ku ke gerai itu.
Senang² dia jer tarik tangan orang.Hishhhh!!!
"Ahjumma saya mahu yang nom 3 ni ya"
"Baiklah"Balas ahjumma penjual aiskrim itu.Dengan cepat dia mengambil kon lalu meletakkan aiskrim ke atasnya dan menghias dengan mulberi dan coklat cair.
"Oh saya mahu nom 2"katanya.
Aku melihat dan terkejut.Aigoo mahal tu!!!1000 won tu.Mahal lah.Yang aku 500 won jer.Ish mmg nak kena ni!!
YOU ARE READING
[C] LOVE is TRUE | J.H.S
Fanfic"Love?What is Love?Love is You,but when you gone.I lost everything" Wendy yang suka berfesyen mula berubah apabila kekasihnya curanginya.Dia sudah tidak menyukai memakai dress dan berfesyen.Dia hanya memakai blouse dan jean sahaja.Oppa angkatnya ya...