Jhope pov
Aku meletakkan kereta ku di tempat parking kereta.Aku menutup pintu kereta dengan perlahan..
###
Aku memandang ke dalam kelas wendy.Tetapi dia tidak ada.Hurmm i miss her.
Mana dia??*soal hatiku*
Mungkin dia datang lewat kut hmm*fikir ku*
Aku meneruskan perjalanan ke kelas ku.
###
5 Happiness
"Hey babe"panggil yuha dengan mengoda.
"Ehemmmm"Jin hyung berdehem.
Aku menepis tangan Yuha perlahan.Aku duduk di tepi suga..
"Hmm tak swag ah kau ni jhope.Yeoja macam tu pun kau nak eiii"Ujar suga dengan gaya menyampahnya.
"Suka hati aku lah.Yang kau nak sibuk ni wae??"Soalku dengan dingin.
"What the f**k.Kau dah kena hasut ke apa"Balas suga
"Jangan la gaduh"Marah jungkook di belakang kami.
"Ha'ah betul tu"Sokong v pula.
"Shit.Sibuk ah korang dua ni.Baik aku tidur"Ucap suga lalu menyembamkan muka di atas meja.Sempat lagi dia menjelingku.
"Tch tidur jer tahu hyung ni"Kata Jimin di tepi meja suga.
"Zzz"💤suga is sleeping💤
"Dah tidur wahai king swag kita ni HAHAHAHAHAHAHAHA"Gelak Jin
"HAHAHA"Gelak v
Suga mula bangun.
"Apa yang lawak hah"Marah suga dengan muka yang merah.Ayokk!!
Kecut perut Jungkook dan v bila tengok muka suga ni.Macam nampak mayat hidup.Aku sendiri pun kecut perut.
"E-eh hy-hyu-hyung d-da-dah ba-ban-bangun.Mi-mian-mianhae se-sebab ka-kacau hyung ti-ti-tidur"Ucap jimin dengan gagap.
"Apa² jer lah"Balas suga dengan swag siap flip hair lagi.Acewah XD
"Hihihihi hyung hot"puji jimin.
"Jin hyung lagi hot dan lagi cute.Ni Princess Pinky yang hot plus cute miut di seluruh dunia"Ujar Jin dengan diva di depan kitaorang.
Krik³
"Pff HAHAHAHAHA"
"BWAHAHAHAHA!"
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!"
Aku gelak terbahak bahak.V pula gelak macam setan.Manakala Jungkook dan Jimin gelak tak ingat dunia.Suga tahan diri dari gelak acah swag gitu.
Tetapi akhirnya suga gelak tapi tak keluar bunyi.Pff lagi lah kitaorang gelak.Aku memegang perutku yang sakit.Jin memandang kitaorang dengan tajam.Jin mengeluarkan sesuatu dalam poket seluarnya.Ianya ialah....
SUDIP PINK POLAROID!!TADAAAA
TOK TOK TOK TOK TOK!!
Jin mengetuk kepala kitaorang dengan sudip pinknya..
"Ha rasakan.Siapa suruh gelakkan hyung"Kata Jin.
"Sakit lah hyung hiks"Adu jungkook
Suga hanya memandang Jin dengan matanya yang sangat lah tajam kalah pedang samurai.
Jin buat tak tahu..
"Hehe hyung duduk dulu ya"Ujar Jin lalu duduk di tempatnya.
Yuha datang ke arahku dengan cepat².
YOU ARE READING
[C] LOVE is TRUE | J.H.S
Fanfiction"Love?What is Love?Love is You,but when you gone.I lost everything" Wendy yang suka berfesyen mula berubah apabila kekasihnya curanginya.Dia sudah tidak menyukai memakai dress dan berfesyen.Dia hanya memakai blouse dan jean sahaja.Oppa angkatnya ya...