LIT3:Dup Dap

79 16 0
                                    

Jhope Pov

Aku tak lepas memandangnya yang sedang menikmati Cool Blog yang berperisa strawberry itu. Bibirku berasa kering.Aku menjilat bibir sekilas.

Tu lar Jhope siapa suruh tertinggal duit sangat┌|°з°|┘

"Wendy boleh tak oppa nak sikit?"Soalku.Dia memandang aku pelik.

"Nak?Aik.Bukan ke o-oppa anak orang kaya ke?Takkan tak boleh beli?"Soal Wendy dengan wajahnya yang agak pelik.

Amboiii dia..kedekut

"Sebenarnyaa oppa tertinggal duit harini"Kataku sambil menggaru leher.

"Jinjja!Jadi oppa tak makan lagi lah ni?"Soal Wendy  macam risau

Wendy risaukan aku?*

"Errmm yee saeng"Balasku.Aku menggaru kepalaku tidak gatal.Malu juga sebenarnya..Inilah kali pertama dalam sejarah Jung Hoseok tertinggal duit

"Kesian oppa.Biar wendy belanja oppa makan.Nak tak?"Pelawa Wendy

Yeoja belanja namja??!*

"Errk ta-tapiiiii-

"No excuse.Kajja"Dia menarik tanganku tanpa malu.Beraninya kau Wendy.

Mwo?Dia tarik tangan aku?!Wow so brave girl

^^^

Mamamiaaaaaa Cafee Yukk

"So nak order apa?"Soal Waiter itu bersama sehelai kertas dan sebatang pen hitam.Apa pun waiter ni agak biadap ya.

"Err emm"Aku masih melihat buku menu yang ada di depanku.Hargaya agak mahal.Tapi bagiku ini murah saja.Tapi bagi wendy macam mana pula..

Wendy mengeluh sekilas.Aku tersengih kepadanya dan buat peace.

"Chicken chop 2,Chicken soup with seaweed 2,Red velvet cake dan Lemon ice 2.Itu sahaja"Waiter itu ligat mencatat apa yang dipesan Wendy.

Wendy ni orang kaya jugak ke?Dah lah makanan di sini orang kaya jer boleh datang.Kerana harga makanannya agak mahal*Bisik hatiku

###

I need u girl~~
Wae~

"Yeoboseyo?Hah apa?Okay²"

"Hmm.Wendy free tak petang esok?"Soal ku sambil melihat nya.Dia berpaling ke arah lain.

"Wendy free jer.Wae?"Jawabnya acuh tak acuh.

Tak lepas dia makan kek red velvet.Mungkin itu kek kegemarannya.

"Nanti jumpa di Sarang Park eh.Ermm oppa terpaksa balik ni.Ada hal penting.Thank you belanja oppa makan."Aku terus bangun dari kerusi.

"Gwaenchanha.Ah nae your welcome"

"See u weetie"Aku wink ^_- kepadanya.Pipinya kelihatan agak memerah.

"O-okay jaljayo"Dia melambaikan tangannya kepadaku sambil tersenyum janggal.

###

Wendy Pov

"See u sweetie"Dia wink padaku

Dup

Dap

Dup

Dap

Damn my heartt!

AHH!!Malunya!!!!!!*jerit hatiku*

"O-okay jaljayo"

###

[C] LOVE is TRUE | J.H.S Where stories live. Discover now