Wendy Pov
A-a-aku di-dima-mana ni*
"YAH MANA CHAGI NI"Jerit seorang namja ni.
"SAYA ADA DISINI LA HAHAHA!!"Jerit seoraang yeoja.Tak lepas dia ketawa.
Namja yang memanggilnya itu dikat dengan kain putih.Yeoja itu di belakangnya.Mereka berdua seperti sedang bermain sorok dan cari.Tapi yang..
Mu-muka di-dia sama dengan a-aku*
Aku terkaku di situ.Kakiku tidak boleh bergerak t-tapi ke-kenapa?
"YAH WENDY JANGAN LAH MEMAIN!TAK KELAKAR LA!"Jerit namja itu.Dia meraba² mencari yeoja itu.Padahal yeoja itu berada di belakangnya.
"YAHHH OPPA WENDY ADA DI SINI LAH"Jerit yeoja itu lagi
"Jangan la memain c-
Dan secara tiba² namja itu hilang sekelip mata.Yeoja itu terkejut.Dia mencari² namja itu.Akhirnya dia rebah di atas rumput di taman itu.Air matanya tak lepas mengalir.
Tempat itu mula berubah.Taman yang ceria kini bertukar menjadi kegelapan.Awan dan matahari yang ceria bertukar kesedihan.Semua di sekeliling taman itu berubah.
Bunga dan pokok² di taman itu juga mula mereput dengan sendirinya.Di langit terukir sebuah tulisan.
'If i let go of your hand,you will fly away and break'
"If i let go of your hand,you will fly away and break~~Geobna geobna geobna.Hiks hobie ah..i love u so much hiks.Why it's so hurt?"Nyanyi yeoja itu sambil berkata.Dengan air mata yang tak lepas berhenti memain peranannya.
Wajah yeoja itu mula merekah.Bunga rose ditangannya mula gugur.Tangannya tak lepas mengenggam seutas rantai di lehernya.Tu rantai macam..aku
Air matanya bertukar menjadi kehitaman.Tubuhnya mula menghilang.Di kepalanya keluar sesuatu cahaya.Kemudian,cahaya itu lenyap.
Tetapi kenapa aku rasa hati aku sakit sangat.Ia rasa seperti dipotong,dihiris,ditikam.Kepalaku juga tak lepas sakit.
Yeoja itu menghilang.Rantai di leher hancur?Loketnya berbentuk hati berbelah bagi.
Aku terkaku disitu.Why?Why?Who that guy?And why?I am here?And why that girl..
And why my heart..
Tik.
Air mataku menitik akhirnya.Hati aku sakit sangat.
Suatu suara menerjah ke telingaku
"BUTTERFLY~~LIKE A BUTERFLYYYY~~"
"ARGHHHH!"
Jadi itu mimpi rupanya.Kenapa aku menangis ni?Kenapa hati aku..Kenapa..
Kenapa kepala aku sakit.Dan kenapa kenapa?
"Hiks wuu hiks sakit hiks wuuu"
Namja tu..
...
Jhope Pov
"YAH JUNG HOSEOK APA YANG KAMU BUAT NIH!!"Jerit Puan Jihyo.Ia membuatkan perbuatan ku yang sedang mencium Yuha itu berhenti.
"E-emeoni"Air mata Puan Jihyo menitis
"Hiks emeoni tak sangka kamu buat macam ni kat emeoni hiks!Sampai hati kamu!"Puah Jihyo keluar dari bilik ni dan lari.
"EMEONI!!"Jeritku.Aku cepat bingkas bangun.Namun Yuha menarikku kembali.Aku mengontop Yuha akibat dia menarikku.
"YAH OPPA WAE BERHENTI!TERUSKAN JER LAH!ABAIKAN JER YEOJA PENGACAU TU"Cebik Yuha dengan marah.Dengan segera aku menamparnya
YOU ARE READING
[C] LOVE is TRUE | J.H.S
Fanfiction"Love?What is Love?Love is You,but when you gone.I lost everything" Wendy yang suka berfesyen mula berubah apabila kekasihnya curanginya.Dia sudah tidak menyukai memakai dress dan berfesyen.Dia hanya memakai blouse dan jean sahaja.Oppa angkatnya ya...