LIT26:Pengsan

36 5 0
                                    

No one pov

Garaj~~

Tap tap tap tap..
Bunyi tapak kaki berbunyi menyebabkan v dan jimin memeluk sesama sendiri.

"Hyungggggg hiks v takut la"Ujar v dengan perlahan.Tubuh badannya mengeletar ketakutan.

"Shhh"Jimin membuat isyarat supaya diam.Jimin?Lagilah takut

V mengangguk pasrah.Ketakutannya semakin menggunung apabila suatu bunyi menghampiriny.

KTAK KTAK KTAK

Bunyi itu semakin dekat dengan v dan jimin.Jimin dan v menutup mata serapatnya.Mereka mengigil ketakutan

"Hi hehehe hihihihi"Bunyi suara seorang yeoja sayu.V memejam erat matanya.Ingin sahaja dia menangis disitu

"Bukaa laa mataaaa.Teman laa sayaaa hehe"

"Kalau awak taknak saya potong badan awak 12 muahahahahahaha hehe hihi"

"Hiks hiks teman la sayaaaa hihi hehe"

"HAHAHAHAHAHAHA"

Yeoja itu tersenyum creepy dan mula mengacau rambut comel v.Entah apa la yang hantu tu nak dari V.

Nak buat macam mana V kan hensem nak matey.Author pun cair.Readers lagilah.

Dup dap dup dup dap dap duppp dap dup dap*degupan jantung v makin laju*

Eomma tolong v hiks*bisik hati v*

"Awak hot laa.Boleh saya bunuh awak tak??Hihihihi"Bisik yeoja itu di telinga v.

"A-awa-awak sa-sa-sape ja-jangan ka-ka-kacau chi-chi-chingu sa-sa-saya"Ujar jimin mengigil ketakutan.

Yeoja 'hantu' itu mencubit pipi chubby milik Jimin.Makin ketar dia dibuatnya.

"Saya Hera hahahahaha.Pipi awakkk chubby boleh saya potong tak buat dinner.Mesti sedap aum hihi"Yeoja ITU menjilat bibirnya.

Bulu roma jimin dan v mula menegak.Mereka berdua masih menutup mata kerana tidak mahu melihat wajah hantu itu.

"Pergi pergii"halau v sambil mengigil

"Heraaaa taaak akaaann pergiiii selagiiiii awakkk takkkk bukaaaaa maaataaaaa hihihihi"

{Hantu tu nama Kang Kung Hera XD}

V dan jimin membuka mata perlahan.Terkejutnya mereka nelihat seorang yeoja hantu dengan rambut yang panjang sampai ke kaki,muka yang penuh dengan darah dan ulat,mata yang hilang satu,baju berwarna putih yang lusuh dengan penuh tompok² darah,pisau yang tajam di tangannya dan mulut yang luas terbuka.

Yeoja hantu itu tersenyum seram kepada mereka.Mereka dua pengsan kerana sangat ketakutan..

^^^

Jhope pov

Aku mengetuk pintu bilik Suga sebelum masuk.Ha kalau tak ketuk pintu mati la aku kena potong dengannya.

Knock³

"Hyung"

"Masuklahh"

Aku menolak pintu bilik suga hyung perlahan.Aku masuk ke dalam lalu menutup pintu.

Aku melangkah ke arah suga yang sedang mendengar lagu dengan earphonenya.Ralik Betul

"Ha kau nak apa datang bilik aku ni??Eh maksud aku bilik kita.Ada hantu ke di tandas??"

"Aniya."

"Habis tu apa??Cepat la sikit aku busy ni"

"Bi-bila hyung nak le-lepaskan v dan jimin.Diaorang pengsan nanti macam mana"Kataku dengan risau

[C] LOVE is TRUE | J.H.S Where stories live. Discover now