->ATAS TU PIC LISA..
Wendy Pov
"Wendy"Tegur seseorang.Dengan segera aku mengelap sisa air mataku menggunakan tisu yang ada di atas meja makan ini.
Aku menoleh ke belakang dan yeoja itu adalah Lisa.
"Awak buat apa di sini?"Soal lisa lalu duduk di depan ku.
"Mestilah dia datang sini nk makan.Kau ni pun"Ujar Yein.
(Pic Yein^^.Yein ni Top2 di Seoul High School)
"Mian eh but aku tak tanya kau ok.So please diam"Kata lisa dengan menjeling Yein
"Btw awak sorang jer ke?Boleh tak saya dan Yein join"kata lisa dengan senyuman.
"Nae saya sorang jer.Boleh je"balasku dengan senyuman manis.
"Kamsahamnida"Ucap Yein
"Cheonma"
"Awak ada tak nombor Jhope?"soal lisa.
What nombor jhope!Dia nk buat apa!No way!Wendy don't give his number to lisa!!*jerit hati kecilku*
Gwaechanha*kataku pada hatiku*
"Awak nak buat apa??"Soal ku.Risau juga aku.Tertiba jer minta nombor Jhope.Jhope tu namjachin aku tahu tak
"Just nak chat dengan dia.Awak ada ke tak?"Ucap lisa dengan nada merayu.
"Kau ni dah kenapa nak minta nombor dia tu?Kau nak jadi yeojachin dia ke?"soal Yein dgn senyuman sinis.
"IKUT AKU LAH.YANG KAU SIBUK TU KENAPA"Jerit Lisa dengan mukanya memarah.Tanda yangdia dah MARAH.
Yein menundukkan wajahnya.Mesti dia terkilan dengan sikap Lisa yang memarahinya di depanku.Dia mesti malu
Oh my goodness*bisik hatiku*
Yein bingkas bangun lalu pergi ke tandas tanpa berkata apa-apa.
"Hmm jadi awak ada tak?"Soal lisa dengan senyuman terpaksa :-3.
"Saya tak ada nombor dia.Maaf"Bohong ku.
Mian.Aku terpaksa bohong kau.Aku sayangkan Jhope*
"It's okay."Jawab Lisa lalu pergi ke kaunter untuk membayar minumannya tadi.
"Mianhae Lisa memang macam tu"Kata Yein yang baru sahaja keluar dari tandas.
"Tak apa"Aku tersenyum hambar
"Yein kajja kita balik."Ajak Lisa dengan paper bag ditangannya.Mungkin dia beli manisan di kedai ni.
"Eung"Balas Yein.
"Saya balik dulu ya wendy.Annyeong"Kataa Lisa lalu melangkah keluar dari cafe ini.
Aku mengeluh.
"Hmm nak balik dengan siapa ni?"Ucapku sambil mengeluh.Aku menyembamkan mukaku di atas meja.
YOU ARE READING
[C] LOVE is TRUE | J.H.S
Fanfic"Love?What is Love?Love is You,but when you gone.I lost everything" Wendy yang suka berfesyen mula berubah apabila kekasihnya curanginya.Dia sudah tidak menyukai memakai dress dan berfesyen.Dia hanya memakai blouse dan jean sahaja.Oppa angkatnya ya...