LIT35:Last see you LOVE

46 2 0
                                    


9 April 2018

Wendy pov

Masa untuk bangun~
Waktu sekarang
Ialah-

Siapa lah yang tukar nada dering penggera telefon aku ni?!*

Aku mengeliat kecil.Aku turun dari katil dan menuju ke bilik mandi.

S.k.i.p

Jhope Pov

Tidur dulu*

"Woi"Sergah Jimin.

"OH MAK KAU! JEMEN SEXY LADIES OPPS OPPS OPS SEXY GANGNAM JEMEN"Latah Ku.Aku menekup mulutku.

Omo!Aku melatah*

Jimin bercekak pinggang

"Apa hyung latah?!"Jimin menyiku kepalaku dengan kuat.Oh my good!SAKIT GILER.RASA NK MATEY JER!

"Yah appo appo appo!"Jeritku mengerang kesakitan.Hyungnim lain tak habis² gelak.Gelak tak ingat dunia ¬_¬

Semua dalam kelas turut ketawa kecuali Yuha.Mukanya nampak macam nak ketawa tapi ditahannya sebaik mungkin.Dia berjalan di arahku dan duduk di pahaku selamba.Dia membelai² rambutku yang berwarna coklat ini.Aku terkaku.Nak jer aku tolak yeoja ni.

"Kesian oppa ni.Sampai hati jimin buat sweetheart i macam ni"Yuha jeling Jimin.Jimin menjeling Yuha dan buat muka menyampah.

Chup!

Yuha kucup dahiku perlahan.Dia usap² rambutku.

"Dah tak sakit"Yuha senyum menggoda.

"K-kau boleh-

"Cheonmayo sweetie.Jalja"Yuha memotong percakapanku.Dia bangun dari duduk dipaha ku dan pergi ke tempat duduknya.Sempat lagi dia wink padaku.

Aku menelan air liur.Yeoja ni tk habis² nk goda aku.Macam mana ni?

Kalau wendy nampak..

"Wey kenapa kau tak tolak jer dia tadi.Biar jatuh padam muka"Kata Namjoon.Dia mengetap gigi geram.

"Aku tak sejahat itu"

"Habis jhope.Wendy tu macam mana?Kalau dia tengok aksi tadi macam mana"Kata Jin dengan nada yang perlahan dan hanya mampu kami bertujuh jer dengar.Lidahku kelu

"TENGOK APA?!"Soal seseorang yang amat ku kenali

Wendy*

"A-a-aa tak ada apa la wendy"Kata Jin.Dia senyum paksa pada Wendy.

"Emm okay"

Yuha melangkah ke arah wendy lalu menolak wendy dengan kuat.

Gedebuk!

Yuha mengetap bibir.Dia berasa sangat geram dengan Wendy.Wendy mengadu kesakitan.

"Appo"

Jin pergi dekat yuha dan tampar muka yuha.

PAP!

"Jangan kau sekali sentuh saeng chingu aku eh"Kata Jin dengan tegas.

Yuha memegang pipinya yang merah yang ditampar oleh Jin sebentar tadi.Dia rasa sangat marah bila Jin menamparnya dan bela Wendy.

"Jhope,chingu u tampar i hiks"

Aku buat tak kesah.Jimin tersenyum jahat

Hahaha padam muka yular*Jimun

"Aku rasa nak jer tumbuk-

"Jin ah gwaenchanha"Potong Wendy.Mukanya masih berkerut menahan sakit.

[C] LOVE is TRUE | J.H.S Where stories live. Discover now