Afsløret

39 2 1
                                    

Jeg vågner af at min mobil ringer. Jeg kigger forsigtigt til siden og ser Lukas sover. Jeg tager min mobil ud af laderen og tager den. 

Samtale:

Mira: Hej, det er Mira.

Personen: MIRA; HVAD FOREGÅR DER MELLEM DIG OG LUKAS? HVORFOR HAR DU INGENTING SAGT?

Mira: Jamen godmorgen til dig også Katja

Katja: Jaja, godmorgen. Men hvorfor har du ingenting sagt?

Mira: Jeg ville fortælle dig det i dag.. Vent, hvor ved du det fra?

Katja: Det er overalt på instagram. Der er en pige som har lagt et billede ud af jer to nede ved bakken, og nu bliver det reposted overalt.

Mira: EJ KATJA, FÅ DET VÆK!!

Katja: Jeg kommer over nu

Samtale slut.

Jeg skynder mig ud af sengen og løber over til mit skab. Jeg tager bare det øverste der ligger. Det bliver et par sorte jeans, nike hoodie og et par sorte strømper. "Hvad sker der?" kan jeg hører en stemme bag mig sige. Jeg vender mig og rundt og ser Lukas er vågnet. "Der er en pige der har lagt et billede ud af os to" fortæller jeg, og begynder så at græde. Jeg græder ikke over at verden nu vidste det, men at jeg ikke er forberedt på at alle skal vide det dagen efter det skete. Må vi lige selv få det til at fungere inden alle skulle blande sig? "Mira, kom herover" siger Lukas og sætter sig op i sengen. Jeg går hen og sætter mig på sengekanten, ligger mit hoved ind til hans bryst og begynder så småt at stoppe med at græde. "Mira, det skal nok gå. Nu finder vi lige ud af hvad der helt præcist er sket og så tager vi den derfra" siger han med en opmuntrende stemme. Lige i det han siger det, banker det på min dør. "Kom ind" siger jeg stille, men højt nok til at personen kan hører det. Jeg kysser lige hurtigt Lukas og sætter mig så ordentligt op. Det er Katja der er kommet. "Hej musse" siger hun. "Hej" siger jeg lidt nede. Hun tager sin mobil frem og roder lidt med den. "Man kan ikke rigtig se at det er dig, men eftersom jeg kender dig kunne jeg kende dig med det samme" fortæller hun. Hun viser os billedet. Jeg sukker. "Folk vil rigtig gerne vide hvad der foregår" siger Lukas. Jeg kigger på ham. Han har også taget sin mobil frem. "Mange af mine fans skriver til min profil".  "Selvfølgelig, man vil jo gerne vide om ens idol har en kæreste, og jeg synes også de fortjener at vide hvad der foregår. Jeg ved bare ikke om jeg er klar til at alle ved det er mig? Jeg får het sikkert hate.." siger jeg. Lukas kigger mig dybt i øjnene. "Men er man så en rigtig fan hvis man ikke støtter sit idol i at have fundet kærligheden?" spørger han. Jeg smiler svagt. 

Efter 1,5 times tænketid finder jeg endelig frem til et svar. "Du må gerne offentliggøre det" siger jeg og kigger lidt over mod Lukas. "Er du nu helt sikker?" spørger han. Jeg  nikker stille. "Okay" siger han og smiler til mig. "Mira, du skal ikke føle dig tvunget" siger Katja. "Nej nej, jeg er helt sikker" siger jeg til hende. Lukas sidder og skriver på sin mobil. "Se" siger han efter lidt tid. Han har valgt det billede som er i omløb og ingen forstår noget af. Til billedet har han så skrevet: "Hej alle mine skønne fans!! Det billede I ser her er af Mira og jeg. Ja, jeg har fået en kæreste. I må virkelig ikke hate på hende, da hun betyder alverdens for mig!! Jeg håber I kan følge det jeg mener. Jeg vil stadig altid elske jer, for uden jer var jeg ikke nået så langt som jeg er, så tusinde tak for det!! JEG ELSKER JER". Jeg giver Lukas sin mobil tilbage og nikker med et smil. Han smiler tilbage og deler så billedet. "Sådan" siger han. Efter maks 30 sekunder begynder min mobil at vibrere helt vildt. Jeg tager den op for at se hvad der sker. Wow, 49 nye notifikationer om folk der er begyndt at følge mig. "Shiiit" siger jeg. Lukas og Katja begynder at grine. Jeg ligger min mobil væk og kigger på dem. "Vil I have noget at spise?" De nikker begge to helt vildt. Jeg ryster på hovedet med et lille grin.

"Har I noglesinde overvejet at fingre er som små arme?" spørger jeg da vi havde spist. "Hvad fuck Mira?" siger Katja. Lukas begynder bare virkelig at grine. "Det er da rigtigt" siger jeg. Lukas begynder bare at grine endnu mere.

________________________________________________________________________________

Heeeeeej!

Jeg vil først gerne sige tusinde tak for at I læser med! Jeg har modtaget nogle virkelig søde beskeder om at I godt kan lide min historie osv, og det er jeg utroligt taknemmelig for!

Jeg er ked af at jeg ikke har skrevet så meget på den for tiden, men jeg har virkelig bare ingen motivation, da jeg ikke er ligeså vild med Lukas som jeg har været. Altså, ikke misforstå mig, for jeg kan stadig utroligt godt lide ham, jeg er bare ikke lige så meget 'fan' som jeg var engang.

Håber I kan forstå mig!!

Ihvertfald må I meget gerne sende mig nogle ideer til hvad der kan ske i historien, så den bliver bedre!! 

Tusinde tak<3



Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 18, 2017 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

You and me, Lukas RiegerOnde histórias criam vida. Descubra agora