saya skip part camp tu sebab aaaa tak tau la🌝 takpe ah kan sambung je baca halah halahhhh *dab ngan taehyung(͡ ° ͜ʖ ͡ °)
[No one POV]
Mereka berempat berjalan masuk ke dalam bas dan mengambil tempat duduk masing-masing. Dah bertukar tempat sebab Taehyung buat hal tiba-tiba nak duduk dengan Yeeun. Ha nampak tak kegedikan dia tu? *flip taehyung
Jadi Jungkook kena duduk dengan Hyungwon dan Wonho duduk dengan Hwamin. Hyungwon agak berasap juga masa tu tapi nak buat macam mana kan lol. Kau tak confess kat Yeeun awal-awal siapa suruh HAHAHAHAHAHA. K.
Anyway, Wonho pula setuju bagai nak rak dengan cadangan Taehyung sebab dia dapat duduk berdua dengan Hwamin. ;-; Mestilah kan dah merangkap girlfriend katanya.
"Kau dah kenapa buat muka camtu, syaiton?" tanya Hwamin tak puas hati. Pandang aku macam nak terkam je ei.
Readers jangan fikir bukan-bukan.
(๑ ิټ ิ)
"Aku suka kau."
"Aku tahu la."
"Tapi kau tak suka aku." Wonho buat muka merajuk. Dia merajuk gaiss. Sobs.
"Eh kau tak payah nak mengada eh. Kalau aku tak suka tak adalah aku terima kau. Kau jangan, aku tarik balik kata-kata aku nanti-"
"Okay, okayyyy sorry ah aku gurau je alah kau ni."
"Tau takpe." balas Hwamin lalu mencuit hidung Wonho menyebabkan namja itu tersengih.
(¬_¬)ノ
"Akhirnya balik jugak kita weh hahaaaa yahooooooo mansae mansae mansae yeah~" Taehyung tiba-tiba menjerit. Mana taknya, dia hanya pergi ke perkhemahan tersebut sebab ikut Yeeun je.
"Yeeun sayang kita dah nak balikkkkkk. Serious tak sabar nak jumpa eomma kau, appa kau-"
"Jap, asal eomma ngan appa aku pulak?"
"Mak bapak mertua aku la hadoi kau ni."
"Hang pi mati sana."
"Awat?! Nanti sapa nak kahwin dengan hang!"
Maaf i tak pandai cakap utagha ni😂 kalau ada sekali sekala tu i bantai je k *facepalm
just jokes anw🙆
"Kau ni kan Taehyung-" belum sempat Yeeun habiskan kata-katanya, Jungkook di belakang mereka menyampuk dengan geram. Dia ni tak reti tunggu turn bercakap ke apa.
"Kau dah kenapa, setan! Aku nak borak ngan Hyungwon pun tak senang sia"
Jungkook memukul kepala Taehyung menggunakan patung Rilakkuma pemberian Namjoon semasa hari jadinya pada tahun lepas.
Imagine guys Jungkook peluk patung Rilakkuma HAGAHAGAHAHAGAGAHA
"Eh kau suka hati aku lah sibuk je arnab cicah biskut ni ei dwaeji anda, pabo, lanco-
-aaa ahh appo, Eun! Kau cubit kat lebam aku tu agak ah weh! Ahh sakit gila!"
"Kau marah sangat aku mencarut kan, habis kau tak reti jugak kan. Perkataan kau tu melampau sangat tahu? Ha rasakan aliennnn" Yeeun masih mencubit pipi Taehyung yang terdapat kesan lebam.😂
"Ah sorry tak sengaja biskut tu cari pasal dulu kan so janganlah salahkan aku sorang je."
Taehyung mula naik geram bila Yeeun endahkan apa yang dia cakap.
Yeeun tak gunaaaaaaaaaaa.
"Yah, Kim Taehyung! Sakitlah pipi akuu!!!"
"Kau cubit pipi aku sangat kan? Ha ambik ni aku balas balik. Ei geram betul aku ngan kau ni. Bini tak bini kau kasar aku lagi kasar HAHAHAHAHA."
Taehyung ni dah melalut ke lain hahahaha.(๑ ิټ ิ)
Oleh itu bermulalah sesi cubit mencubit antara Jang Yeeun dan bakal suaminya, Kim Taehyung.
Yeeun; Sejak bila pulak aku nak kahwin ngan alien ni?!
Taehyung; Ah diamlah! Kau AKAN kahwin ngan aku jugak nanti. *gelak syaitan
Yeeun; Euw.
Kesimpulannya, jangan mencarut ya kawan-kawan.
Hyungwon yang separuh mengantuk tu hanya menjeling lalu menutup matanya. Malas nak dengar, malas nak tengok dua orang tu berperang macam cerita Alien vs Predator *facepalm
Wonho dan Hwamin pula asyik menyanyi je sama-sama menggunakan earphone. Heh, mentang-mentang couple.(͡ ° ͜ʖ ͡ °)
Jungkook yang sebenarnya memulakan pergaduhan itu hanya mendiamkan diri. Acah innocent dia buat muka arnab comel nak minta makanan tu hah. Tak apa Kookie dengan author guys. MUAHAHAHAHAHAHA LMAO
Budak-budak lain dalam bas tu tak payah cakaplah, muka masing-masing ketat. Mungkin sebab agak bising, tapi yang semestinya sebab Taehyung si abang hawt tu bersweet-sweet macam aku cubit kau, kau cubit aku dengan Yeeun.
Mereka jealous guys.
----
ayo~ chapter ni pendek je plus mengarut nak mampus. even yang lain mengarut gak, tapi yang ni la paling mengarut setakat ni. lepas ni tak tau ah camne mengarut dia tu hahaha✌😂enjoy!
YOU ARE READING
The KIM Brothers + kth
FanfictionKim Jongin, seorang sunbae yang meninggalkan yeoja yang disukainya, Jang Yeeun hanya kerana yeoja tersebut ialah seorang mangsa buli di Seoul Highschool. Akhirnya, Yeeun berpindah dari SHS dan kembali semula dengan perwatakan yang berbeza bukan sepe...