3 ☆゚.*・。゚authentic

46.1K 1.3K 183
                                    

join telegram channel saya: @apersontimetable kalau tak jumpa search di google


ECHT; real, authentic, genuine


Rania terkebil-kebil memandang post it note board di depannya.

Bibir Abang Hariz. Nafas tercungap-cungap. Basah. Kakuan sikit di paha. Air liur. Lidah menjilat.

Rania pegang dada. Debaran masih terasa.

Tangan Abang Hariz besar. Mencengkam, memicit punggung. Pinggangnya hilang terus bila tangan Abang Hariz memeluk mencengkam di situ. Buah dadanya terasa disentuh dan dipegang dan dipicit.

Apa yang dia dah buat petang tadi?

Rania pejam mata, mencapai telekung dan terus menuju ke surau nak maghrib. Rania rasa takut dan rasa panas. Dada berdebar tak berhenti.

Dipandang dulu pada ice globe di tepi bantal.

Tapi Rania sukakan Abang Hariz. Rania dah sayangkan Abang Hariz.


❋❋❋

Rania kelam kabut mencapai buku. Baru nak keluar, Hariz sudah muncul dalam ruangan ini. Ini bukan kelas. Ini library kecil. Tiada siapa yang menjaga. Ruang terbuka, ruang percuma untuk melepak. Tapi... kenapa Hariz ada di sini?

Rania melangkah laju. Hariz segera mencapai tangan Rania. Dipegang lembut, diusap pergelangan tangan ini lembut dengan ibu jari.

Rania pandang Hariz dengan pipi yang merah, mata yang bulat.

Hariz pelik. Berkerut keningnya memandang Rania.

"Saya taknak... saya—saya taknak dah. Saya taknak... tolong.. taknak..."

Rania menggeleng-geleng selari cuba lepas dari sentuhan Hariz. Hariz mendekat. Rania makin berkerut muka, makin nak menangis. Hariz tahu kenapa.

"Shh.. kenapa ni?"

Diusap pipi Rania yang suam, merah lembab akibat rasa yang ditahan dalam dada gadis ni.

Rania geleng-geleng kepala. "Jangan... saya taknak dah... takut..."

Hariz shh shh lembut. Ditarik tubuh Rania rapat padanya. Rania hanya diam. Menangis di dada Hariz. Hariz usap kepala Rania. Hariz rangkul pinggang Rania. Rania kecil, rendah, paras dada Hariz je. Slowly, diletakkan buku di tangan Rania ke atas meja.

"Jangan takut... abang ada sini..."

Rania makin menangis, cuba ditahan esakan. Sesungguhnya, Rania takut. Perkara baru yang dirasai, rasa tidak patut, rasa tidak kena. Tapi kenapa dia suka? Kenapa dia mahu?

"Saya takut... saya tak tau... tsk tsk... kenapa saya rasa macam ni..."

Hariz senyum. Dicium kepala Rania yang bertudung. Diusap kepala kecil, diusap belakang gadis kecil ni yang kurus.

"Janganlah takut... kan abang keluarga? Abang sayangkan Rania..."

Rania membuka mata. Sedu masih tersisa. Diangkat kepala memandang Hariz. Hariz tunduk memandang muka yang merah.

"Sayang? Abang sayang saya?"

Hariz mengangguk. Senyuman tidak pernah pudar. "Ye... abang sayangkan Rania. Abang kan keluarga Rania."

Rania mula lega sikit. Dikesat pipi, Hariz senyum. Turut mengesat pipi yang basah. Rania rasa malu tiba-tiba.

"Saya... saya..."

Rania nak meluahkan tapi terkatup mulutnya. Ada sesuatu yang menahan. Tapi hatinya rasa itu. Penahanan itu ialah ragu-ragu. Kerana ini kali pertama Rania dalam situasi ini. Tapi... Abang Hariz... Rania suka.

EsperanceWhere stories live. Discover now