16 ☆゚.*・。゚irresistible urge

33.6K 1.1K 209
                                    

Ok. Eshan bukan ustaz,dia cuma regular man dengan nafsu dan sembilan akal tapi dalam ni dia Gabriel ok? so paham kan AHAHAHA. ;) <3

__________


GIGIL; the irresistible urge to squeeze someone that is unbearably cute and because you love them


Hariz di seat belakang. Baru nak melangkah keluar, bila matanya terpaku pada Rania di dalam pelukan seorang lelaki. Kelihatan Rania khayal dan tak sedar, kerana Hariz nampak Rania ketawa dan selamba mencium leher dan muka lelaki itu. Lelaki itu pula, biasa dan sabar dan tenang je tapi Hariz nampak emosi lelaki itu beria dikawal.

Hariz cuma tengok, Rania selamat didudukkan ke dalam kereta. Orang sekitar yang memerhati pun dah ketawa bila melihatkan keadaan Rania yang dalam keadaan mabuk. Kereta itu pergi meninggalkan Zouk, juga meninggalkan black sedan yang diduduki Hariz ini.

Syuja pandang belakang. "Sir? That's the man yang saya cakap." Hariz cuma diam. Matanya hanya memandang pada bayangan kereta itu yang sudah lama hilang. "Sir? What now?"

Hariz pejam mata, ditarik nafas dan dihembus perlahan. "Kita balik. She's in safe hands. That's good enough." Syuja memerhati muka tuannya yang terang menahan perasaan. Syuja hanya mengangguk dan mula memandu pergi.

Mereka ke sini, kerana contacts Syuja ada menelefon. "Rania got bad guy. Some dose. That guy nak try dia." Dan di sinilah Hariz dan Syuja muncul. Belum sempat Hariz nak selamatkan Rania, Rania sudah diselamatkan oleh lelaki itu.

Hariz mengeluh perlahan lagi. Mungkin ini yang terbaik buat masa ni. Rania sendiri masih tak maafkan aku. But... Hariz senyum sinis. Kau tunggu. Rania milik aku, forever will be. Aku akan dapatkan dia, aku akan jaga dia, aku cintakan dia. Masa ni, masa kau.

Hariz takkan lepaskan Rania.

Eshan pandang Rania di sebelah. Entah apa yang diomel bibir kecil tu pun tak tahu. Hati Eshan masih marah lagi. Marah pada siapa? Hati lelakinya marah pada Rania. Marah pada tingkah laku Rania. Kepala dan mata kembali memandang depan, pada pemanduan.

Eshan mengetuk semua pintu yang ada. Kecoh ruang atas tu. Eshan tak hirau dan terus mencari. Bila dibuka satu pintu, nampak seorang lelaki dah tidak berbaju. Dan Rania? Eshan ketap rahang, terus meluru dan menumbuk terus muka lelaki yang terang-terang bengong.

"Kau dah kenapa? Tunggu turn lah! Bodoh!" Eshan ketawa kecil. "Yew get yarh turn in hell, idiot!"

Eshan terus mencapai dress Rania yang dah terlucut di lantai. Rania tidak sedar apa. Cuma ketawa dengan mata kuyu. Ed memegang rahang yang terasa sengal, rasa teralih rahangnya. Ed menyentuh rahang dengan jemari, cuba diselesakan otot-otot muka. "kau siapa?"

Eshan terus mencempung Rania dan melangkah pergi. Ed ketawa sinis. "Oh, kau lah mamat romance tu eh?" Ed nak mendekat, Eshan malas nak layan dan terus diterajang saja Ed yang kembali mendekat. Ed kembali jatuh ke belakang.

Eshan melangkah, tak dihiraukan mata-mata yang memandang. Tak dihiraukan Rania yang masih mabuk dan memanjai leher dan muka Eshan. Seriously, Eshan marah! This girl! Shit!

Eshan membuka pintu kereta belah Rania. Rania cuma memandang Eshan dan ketawa mengada. Eshan dah mengeluh kasar. Mabuk! Tulah! Orang cakap jangan! Buat jugak! Ni? Dah bengong terus! Ish!

Tanpa suara Eshan mencempung Rania. Orang di tapak flat dah memandang. "She's my girlfriend." Eshan memintas sepintas lalu dan mencari lif.

EsperanceWhere stories live. Discover now