5 ☆゚.*・。゚doesn't make sense anymore

42.3K 1.1K 234
                                    

TQVM dear uollss for 8K reads and 2K votes! Start: 20 okt and now? ;) kamu semua pembaca yang patut dicium berkali-kali hahaha ;) so enjoy
____________


NODUS TOLLENS; the realization that the plot of your life doesn't make sense to you anymore



Rania tunduk. Tubuhnya rasa terbakar. Dicengkam baju pada dadanya. Tapi tiada guna. Kerana tangannya sendiri yang rela membogelkan seluruh.

Hariz mendekat. Rania tunduk, tak diangkat muka. Nampak dada bidang Hariz. Rania mula rasa takut melihat kegagahan seorang lelaki di hadapan mata.

Tangan Hariz lembut menarik tangan kecil yang mencengkam helaian baju pada dadanya. Rania ke belakang. Dia mula rasa lain. Sangat lain.

Hariz cuma senyum. "Shh... abang tak akan sakitkan Rania. Kata Rania cintakan abang?"

Rania pandang Hariz. "Er.. tapi... ma—macam ni..."

Hariz ketawa kecil. "This is... apparent, baby. Come..."

Hariz masih berseluar jeans, ditarik Rania macam biasa ke ribanya. Rania mengecilkan tubuh, kepalanya disandarkan pada dada Hariz. Hariz merangkul bahu dan mendukung paha Rania. Usapan Hariz menenangkan Rania.

Rania sangat cintakan Abang Hariz.

"Rania belajar... Science, kan?"

Rania hanya mengangguk.

"Sampai mana dah?"

Rania berkerut muka, cuba mengingat. "Er... sampai badan manusia."

Hariz senyum. "So... ini perkara biasa. Rania tak perlu rasa malu dengan abang. Lagipun... abang kan abang Rania?"

Rania angkat muka, memandang Hariz. Rania senyum kecil. Mata dipejam saat bibir Hariz menyapa bibirnya.

Dirinya dibaringkan menelentang penuh dengan Hariz di atasnya. Rania terkebil-kebil memandang Hariz bila tautan bibir mereka dipisahkan. Kedua tangannya lemah di sisi kepala. Hanya memandang Hariz yang memandangnya.

Hariz looked at this girl. Her innocent eyes, her sparkled eyes... Hariz berkerut kening. What is this?

Hariz usap bibir Rania lembut dengan jari telunjuk. Mata Rania hanya pada Hariz. Jemari Hariz mula menyentuh leher, bahu dan akhirnya mula memicit lembut buah dada Rania. Rania pejam mata.

Hariz senyum sinis. Hariz abaikan rasa hati yang menyapa.

Hariz tunduk. Dicium leher dan bahu Rania. Hangat... lembut... wangi... halus...

Hariz mula menindih. Dirasa tangan kecil itu mula bergantung, memaut pada kepala dan bahunya.

Rania rasa dirinya hilang dalam taklukan Abang Hariz. Rania mahu dilindungi, dijaga Abang Hariz. Rania teresak-esak di bahu Hariz bila terasa seluruh miliknya... seolah-olah hilang bersama Abang Hariz.

Jika permainan yang Abang Hariz cakap ini untuk melindunginya, Rania mahu dan Rania biar. Kerana Rania pertama kali, dalam dan luar disapa dengan pendekatan begini oleh lelaki.

Kerana dia cintakan Abang Hariz.

Pertama dalam hidup dia. Jadi. cinta pertamanya.

Rania dah dikaburi oleh 'cinta' yang Abang Hariz bagi.

Hariz kembali memperlakukan tubuhnya, kembali menguasainya. Rania rela, penat, dan terkoyak.

Tapi cinta... mengaburi segala. Benarkah cinta, Rania?

EsperanceWhere stories live. Discover now