Bila author sendiri can't resist. wot can do? ahak ahak. so enjoy okay. double update ;)
_______________
TULUA; rising
Rania rasa tak kena. Rania rasa mahukan Hariz lagi. Apa Abang Hariz dah buat pada Rania?
Rania pejamkan mata dibawah pancuran shower.
Petang tadi di library...
Tak dihiraukan dirinya yang bogel. Tak dihiraukan buah dadanya yang merasa terang-terang terhimpit pada dada bidang Hariz. Tak dihiraukan tubuh yang berpeluh.
Kerana dalam minda Rania sekarang, dia ada orang di sisinya. Abang Hariz. Rania cintakan Abang Hariz. Abang Hariz je yang Rania ada.
Hariz senyum mendengar ucapan lemah dari Rania. "Nanti abang ajar main lagi. New one."
Rania senyum. Hanya membiarkan, dirinya diusap, dicium, digomol oleh bibir Hariz di leher, di bahu, di buah dadanya.
Mata dibuka. Memandang pada anggota tubuh yang bogel, basah dengan aliran shower.
Tubuh aku... untuk Abang Hariz. Dia keluarga aku. Dia saja yang aku ada. Untuk pertama kali, aku rasa kehadiran aku dihargai.
Rania memandang dinding putih itu.
"Rania sayangkan abang. Jadi... abang mintak tolong lain kali. Rania akan tolong abang kan?"
Rania senyum dalam anggukan kepala.
Ini ke... pertolongan yang dimaksudkan Abang Hariz?
Perempuan ada dara. Jaga kesucian diri.
Aku... dara. Untuk Abang Hariz.
Tak salahkan, Ya Allah? Aku cuma mahu orang di sisi. Kau bagi aku dia. Aku taknak kehilangan dia.
Rania peluk diri sendiri. Menunduk. Hanya ada Abang Hariz di dalam kepalanya.
Dirinya yang kecil, 15 tahun, tidak mengenali, tidak mempunyai, tidak merasai, hanya dicerca dan dipulau. Dan sekarang sudah ada Abang Hariz.
Rania sayangkan abang. Hanya Abang Hariz.
❋❋❋
Rania pandang sekitar. Em sunyi... sebab malam ni malam minggu. Majoriti balik rumah lah. Ada pun, mereka keluar berjalan. Alah... dah malam pelepasan. Rania senyum.
Aku pun nak keluar jugaklah. Hehe.
Hari ni hari terakhir Abang Hariz jadi tutor di sini. Jadi Abang Hariz nak bawa Rania jalan-jalan. Malam pelepasan, jadi tidak kisah.
Dan lagi, dia anak haram? Siapa yang nak kisahkan dia?
Tak kisahlah tu. Sebab Rania hanya rasa teruja, gembira, bercahaya, besar macam apa je sekarang. Pertama kali ni Rania nak keluar jalan-jalan dengan seseorang. Dahlah pertama kali.
Dan lagi keluar dengan orang pertama yang menghargainya, yang mencintainya. Abang Hariz segala-galanya. Abang Hariz dah janji takkan tinggalkan Rania walaupun dia bukan tutor di sini lagi nanti.
Rania duduk di gazebo taman besar. Diperhatikan suasana yang sunyi, hanya ada belakang empat orang yang melepak di bangku. Dorang couple kot.
Rania senyum bila kereta Hariz berhenti di hadapannya. Rania ketawa dan terus berlari ke sana. Hariz hanya tengok.
Cuma tudung bawal, long sleeve shirt, simple pants. Di tangannya ada small purse. Tak ada any catching pun pada penampilan si gadis ni. Hariz senyum. She's so outside of this world.
YOU ARE READING
Esperance
RomanceC O M P L E T E D Only available from Chapter 1 - 25; incomplete published in Wattpad. Anak haram tidak salah, malah tidak membawa apa-apa kekejian. Kenapa perlu semua jari diunjukkan kotor pada mereka? Ini, Esperance. Kisah anak luar nikah yang te...