6 ☆゚.*・。゚a blank space

33.5K 1.2K 263
                                    

Sorry late tau. Buah oren ni buat hal. Saya tak boleh nak edit tadi ergh! Thank you sebab setia ;) muah <3

___________



LACUNA; a blank space, a missing part



Rania hanya ikut langkah Hariz. Kepalanya tunduk. Hanya tengok dari ekor mata ketika Hariz menegur dan ketawa dengan entah sesiapa di depan. Rania pandang kiri kanan. Memang ramai yang berpakaian menjolok mata.

Dan lagi... Rania pun berpakaian macam mereka. Abang Hariz yang suruh. Dipeluk tubuh sendiri, diusap lengan kiri dan kanan. Kedua kaki rapat. Rasa malu dengan lengan yang terdedah dan kaki yang terdedah.

"Tu ke?"

Hariz hanya mengangguk dan ketawa kecil bila dilihat kenalan clubnya mengangguk tanda setuju.

Hariz peluk bahu Rania. Rania mendongak memandangnya. Hariz senyum, dicium pipi merah Rania.

"Abang... saya nak balik. Pakai... macam ni... t—tak boleh.. dosa..."

Hariz ketawa kecil. Pemikiran budak ni... so much reserved... like technically bawah tempurung...

"Rania kan cintakan abang?"

Rania cuma diam. Hariz cium dahinya lagi.

"Jangan risau. Abang kan ada. Abang jaga Rania. Jom."

Hariz dah biasa di sini. Rania masih di bawah umur. Tapi, bila dirinya dah kata macam tu, kenalan clubnya mengikut saja. Hasilnya, Rania boleh masuk. Hariz Wafiy kan... siapa yang nak lawan cakap dia?

Rania cuma mengikut. Bila Hariz mula menariknya masuk. Rania tunduk. Berpinar-pinar rasanya mata bila dilihat lampu yang lip lip terang. Dengan music yang berpusu-pusu memenuhi tiap ruang. Dengan tubuh-tubuh banyak yang bergerak ikut suka. Apa yang mereka buat?

Rania segera tunduk bila dilihat ada yang berciuman dan mengusap.... macam Abang Hariz buat pada dia masa mereka dalam bilik. Tapi sini... mereka buat dalam keadaan sangat terbuka. Tempat apa ni?

Rania hanya duduk di sebelah Hariz. Tangan Hariz masih di bahunya. Hariz memberikannya satu gelas minuman jernih. Kecil je. Rania pandang Hariz. Hariz senyum mengangguk.

Rania minum sikit. Lidahnya terjelir. Rasa asing pada deria rasanya. Hariz ketawa kecil. Rania tunduk bila gelagatnya turut menjadi perhatian pada lelaki dan perempuan yang turut duduk di sofa mewah ni. Mereka turut ketawakan Rania.

Rania diam bila Hariz melepaskan rangkulan pada bahunya. Rania nak bertanya, mahu bergerak tapi tubuhnya dipeluk oleh lelaki di sebelah. Rania bulat mata. Dia tidak kenal siapa lelaki yang menyeringai nakal padanya sekarang. Kepala Rania mula pening.

Dalam kabur, Rania nampak Hariz bercium dengan perempuan di sebelah nya. Mata Hariz pada Rania, tapi... sinar itu sinis. Abang Hariz...

Abang Hariz cium, Abang Hariz gigit leher, Abang Hariz peluk tubuh perempuan tu. Macam yang Abang Hariz buat padanya. Kenapa....? Apa semua ni?

Rania terjerit terkejut bila lehernya digigit dijilat. Dan tangan besar tu meramas buah dadanya. Kaki yang terdedah, sudah mula diteroka sampai ke bahagian celah paha. Rania mula panik, takut, terketar sekali gus. Rania tak tahu nak minta tolong siapa.

Rania mula dicempung. Rania cuba tolak. Tapi dua lelaki kembali menghimpitnya. Abang Hariz tak tahu ke mana. Rania menangis. Bila tangan di kemaluannya, satu tangan di buah dadanya, bibir lelaki entah siapa-siapa di dadanya yang terdedah.

EsperanceWhere stories live. Discover now