Ziua 5 (part #2)

109 7 2
                                    

(Lisa Pov.)

     Deschid încet ochii și primul lucru ce îl văd e camera de spital. O persoană era lângă mine insa nu i-am putut vedea chipul din cauza vederii încețoșate. Era același tip care m-am salvat de acea javră din curtea școlii. Când observă că m-am trezit se ridică și pleacă. După ce ușă se închise, nu trecură 2 minute căci intră Debby.
   "Te-ai trezit!" îmi zise ea și mă ia în brațe.
   "Da. Ce s-a întâmplat?" îi spun.
   "Sincer, nici eu nu știu. Eram la biblioteca și când am ieșit, cineva mi-a zis că ai fost bătută de acel tip și că ești la spital și...iată-mă!" zise ea cu zâmbetul pe buzele ei roz.
   "Cine era tipul care a ieșit din salon acum câteva minute?" îi spun încercând să mă ridic.
   "Care tip?" mă întrebă ea confuză.
     Dacă nici eu nu știu...
   "Nimic. Nu contează." îi spun și mă ridic în șezut.
   "A fost un doctor mai devreme și m-a întrebat de rudele tale." îmi zise.
    Rude? Ce rude sa vina? Mama care e in Spania sau tata care e in Germania? Sau poate fratele meu mai mare care e în pușcărie? Off...
   "I-am spus ce i-am spus și acum ești liberă. Să mergem!" îmi zise și mă ajută să mă ridic si să mă îmbrac.

(…)

   "Stai jos. Îți aduc un pahar cu apă." îmi zise Debby și plecă în bucătărie. Telefonul vibră și eu îl deschid. Era un mesaj.

(Prin mesaje)

Anonim 3:34 p.m

Cum ești?

Lisa 3:34 p.m

Sunt...bine

Anonim 3:34 p.m

Nu-ți fă griji. De acum nici Alissa nici acel tip nu îți vor mai face rău.

Lisa 3:35 p.m

Mulțumesc...cred. Tu ești cel care m-a salvat?

Anonim is offline

(Conversație încheiată)

       Închid telefonul și îl arunc in celălalt capăt al canapelei. Ar fi putut fi el? Și biletul de la ora de bio? Ceva e neclar.

(…)
  °ora 3:04 a.m°

       Eram într-un vis frumos unde eram la o petrecere și mă distram cu Debby.
     Însă visul dispare și eu deschid leneșă ochii când aud un zgomot venind din camera mea. Puteam sa jur că am văzut umbra unui băiat dar când am aprins lampa și m-am frecat la ochii, camera era goală. Ce naiba... Mai am și halucinații? 
     Incerc sa mă culc la loc dar când pun capul pe pernă, observ lângă mine o foaie de hârtie.
      

       "Dacă m-ai cunoaște, n-ai vrea să mă cunoști. Însă cum nu mă cunoști, tu vrei tot mai mult să mă cunoști. Am dreptate?"  -R


Cine naiba ar putea trimite astfel de bilete? Ba cel de la ora de bio ba fel de acum.
     Mă ridic și scot capul pe geam. Nimic dubios. Închid geamul și mă culc din nou. Dar nu pot. Gândul îmi e doar la "R".

StalkerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum